Blev bestulen på sin PSP – får ny av Sony

Medlem

Helt rätt, bra Sony!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Mordrana:

jag vill också bli rånad o få nytt.

Det tror jag inte. Om du dvs. inte kan hantera lite stryk o det psykologiska bra.

äh man blir van efter andra gången (ironi)


signatur

Suup homie

Medlem

Jahaja... grattis.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Bra av Sony, mycket bra!

Medlem

Fint gjort av Sony.

Medlem
Medlem

Roligt PR trick.

Medlem

Tunga schweines. Nå bra att det löste sig iaf.

Medlem

pärlor åt sony-svinen?

Medlem

Douchebags will be douchebags...
Kul att han får det ersatt, men det hjälper nog inte honom mot de men han kan ha fått.

Inaktiv

Snacka om att få billig reklam, för det är ju givetvis det Sony tänker på i första hand, och den som inte fattar det, ja...
Hade det vart nån unge som blivit av med sin psp genom nåt simpelt inbrott som inte fått nån publicitet, tror ni Sony hade gjort nåt då ?
nääääää.

Medlem

Stor cred till beslutsfattarna på Sony och Bandai! Visst får de goodwill på kuppen med här rör det sig om medmänsklighet i botten, det här klippet berör alla som inte har en sten som hjärta.

Medlem

Sjukt att sony anlitade en mob för att spöa och råna den stackars killen.. dom gör ju vad som helst för att få pr.. :3

Medlem

Jävla tjuvar, ruttna i fängelset!
Trevlig handling av Sony, PR syfte eller inte


signatur

Game long and prosper

Medlem

Klart är det bra PR, men det gjorde förmodligen honom glad. Gör man en bra sak spelar det ingen roll vilka motiv man har.

Medlem
Skrivet av Mordrana:

jag vill också bli rånad o få nytt.

Och vad fan var det för fel på ditt "gamla" då? Hade du haft någon som helst respekt för dyrbar teknologi hade det väl varit som nytt fortfarande. Om det var dina egna pengar (istället för mamma och pappas?) som betalat för den så hade du kanske värdesatt den mer.

Pff, barn idag :/

Medlem

Killen har fått en del plåster på såren, vilket är helt ok. Plus en snubbe som är häktad för rånet. Det är ännu mer rätt! Länk


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Citat:

Snacka om att få billig reklam, för det är ju givetvis det Sony tänker på i första hand, och den som inte fattar det, ja...
Hade det vart nån unge som blivit av med sin psp genom nåt simpelt inbrott som inte fått nån publicitet, tror ni Sony hade gjort nåt då ?
nääääää.

Sense, you're sentence makes none.
Tror du verkligen att dom i första jäkla hand tänker på att få lite extra PR? nae jag tror inte de faktiskt.
Dom har förfan själar dom med, dom tänker som alla oss andra på att göra folk glada när dom som mest behöver det också. Dom som inte fattar det, ja... Sen när du drar upp detdär exemplet på ifall man blir rånad. Fan så kan du ju inte tänka, de är ju det som försäkrings bolagen är till för. För att täcka olika eventuella rån osv.
Skulle t.ex Sony ge ut till alla som har blivit rånad så skulle ju alla skriva till dom "Jag blev rånad igår gief ny PSP asap" och abusa som f*n.

Medlem

Fantastiskt gjort av Sony!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Titta på filmen. Man ser EN engelsman i mobben resten är ja.. vadå?

Men det är väl "spännande" som våra politiker säger.

Skägg.
10 Chambers

Nu lägger ni ner käbblet innan bansen börjar hagla. Mkay?


signatur
Skägg.
10 Chambers

Städat på trams, se till att skärpa er nu.


signatur
12
Skriv svar