The Witcher 2 nu mindre buggigt

Robot
The Witcher 2 nu mindre buggigt

Den senaste patchen ägnar sig helhjärtat åt att städa bort problem.

#the-witcher-2-assassins-of-kings


Medlem
The Witcher 2 nu mindre buggigt

CD Projekt <3

Medlem
Medlem

Jag märkte inga buggar när jag spelade igenom spelet sist


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

När jag spelade igenom det vid launch så hade det några buggar som jag märkte iaf. Sånt jag störde mig mest på var lådor/kistor som man kunde loota enligt medaljongen men som man antingen inte kunde ta sig fram till eller helt enkelt inte markera. Sedan var det en viss brud man skulle hitta men man inte fick reda på att hon stod vid nedgången till mentalsjukhusets ruiner. Var säkert ett gäng till men detta var saker som störde mig.

Medlem

någon annan som stött på buggen i akt 2 Roche'e path, man spelar tärning med en dvärg för att vinna Yahon's spear och om man fortsätter spela efter vunnit detta så kan man vinna ett svärd, vilket jag gjort, dvärgen sa att jag hade vunnit det, men jag fick det aldrig :/

Medlem
Skrivet av Gudsstolthet:

någon annan som stött på buggen i akt 2 Roche'e path, man spelar tärning med en dvärg för att vinna Yahon's spear och om man fortsätter spela efter vunnit detta så kan man vinna ett svärd, vilket jag gjort, dvärgen sa att jag hade vunnit det, men jag fick det aldrig :/

Råkade ut för det jag med. Skit dvärgen är skyldig oss ett svärd!;)

Medlem
Skrivet av Gudsstolthet:

någon annan som stött på buggen i akt 2 Roche'e path, man spelar tärning med en dvärg för att vinna Yahon's spear och om man fortsätter spela efter vunnit detta så kan man vinna ett svärd, vilket jag gjort, dvärgen sa att jag hade vunnit det, men jag fick det aldrig :/

Säker på att du inte fick det? Man får inte ett svärd som man kan använda utan det är bara vendor-trash.

Medlem

"The Witcher 2 nu mindre buggigt"
Danstema hos FZ? D:

Fint med polering.

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Gudsstolthet:

någon annan som stött på buggen i akt 2 Roche'e path, man spelar tärning med en dvärg för att vinna Yahon's spear och om man fortsätter spela efter vunnit detta så kan man vinna ett svärd, vilket jag gjort, dvärgen sa att jag hade vunnit det, men jag fick det aldrig :/

Säker på att du inte fick det? Man får inte ett svärd som man kan använda utan det är bara vendor-trash.

jag gick igenom alla items jag hade och inte bara vapen, men hittade inget :/ kan dock ha slarvat lite och missat det men bryr mig dock inte så jättemycket ^^

Medlem

Vänta,, menar ni att de FIXAR buggar i Witcher 2??
Men,, får man inte ha de lysande punkterna som lyser igenom hela kartan var man än är som det är i ettan då?

Medlem

Hoppas att som släpper editorn som dom gjorde till ettan.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar