Warhammer 40,000: Kill Team får PSN-datum, film

Robot
Warhammer 40,000: Kill Team får PSN-datum, film

Redan släppt via Xbox Live Arcade, snart får också Playstation 3-lirarna ta del av tokröjet.

#warhammer-40000-kill-team, #thq-digital-warrington, #thq


Medlem
Warhammer 40,000: Kill Team får PSN-datum, film

Så det var det THQ menade mer fler "awesome" 40k spel. Mjölkning!

Medlem

Finns ute på US PSN, jävligt underhållande spel!

Skrivet av Friberg:

Så det var det THQ menade mer fler "awesome" 40k spel. Mjölkning!

Du vet nog inte vad mjölkning betyder.

Medlem

Njää det var ingen höjdare imo, demot lämnade mersmak, så jag köpte det på XBLA, tyvärr så har det inte mer att bjuda på än det man får känna på i demot, bara ett par vapen per gubbe, inga nya skills eller så, inget som helst replay value då alla klasserna är på tok för lika varann.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Finns ute på US PSN, jävligt underhållande spel!

Skrivet av Friberg:

Så det var det THQ menade mer fler "awesome" 40k spel. Mjölkning!

Du vet nog inte vad mjölkning betyder.

Jaså?

Medlem

Tyckte spelet var helt ok och underhållande. Det som jag störde mig lite på var hur sjukt lätt det var att spela igenom på normal. Om du inte toksuger på spel så är ett tips att inte börja på normal då man bara springer igenom spelet utan problem annars, vilket är lite trist.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Ser ut att vara co-op, stämmer det?

Medlem

Kört det på Xboxen. Skitkul spel och lätt värt 70-80kr. Tror det ljumna mottagandet är bristen på reklam. Visste inte att det var på gång förrens dagen det släpptes och jag är ändå spel- och 40k-fan.

Synd att de lade ner studion. Lite dlc med nya spelbara raser, klasser och banor hade inte varit dumt.

@badpop Två player co-op men bara lokalt på samma konsoll.

Medlem

like always, bend over and say thank you good sir may i have another one? som pc spelar gör jag vad jag kan köper ett par spel i månaden, mer kan jag inte göra...men men det här var ju åtminstone inte en grade AAA tite.

Medlem

Köpte det först idag, lite laggig kommentar.

70 pix för detta är verkligen ett fynd .... för mig.

Jag inser att det är ett speciellt spel. Gillar man W40k-settingen är detta lätt en 4/5 men om man inte känner till världen eller alternativt att man är helt agnostisk kring densamma så kan betyget bli precis vad som helst (antagligen ngt stil med "inget nytt under solen").


signatur

http://bftracks.net/ - Battlefield 1942 in numbers

1
Skriv svar