Tio dedikerade co-op-banor i Battlefield 3

Robot
Tio dedikerade co-op-banor i Battlefield 3

En enspelarkampanj, ett massivt flerspelarläge och tio kooperativa nivåer. Pang, pang, pang.

#battlefield-3, #dice


Medlem
Tio dedikerade co-op-banor i Battlefield 3

Underbart!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

In DICE We Trust!

Medlem

På samma konsol?

Då är det ju underbart!

Medlem

Sa dem inget om 4 player coop innan på singelplayern


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av Idono:

Sa dem inget om 4 player coop innan på singelplayern

Kan vara att de är utvecklade för två, men spelbara med fyra. We'll see


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kunskap är nyckeln till framgång!! DICE <3


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

WTB 4 player coop!

Medlem

Bara att hoppas att Co-op existerar på PC versionen med

Medlem
Medlem

De gjorde ju co-op för 4 i BC2, dock bara till konsol, men det borde väl gå att lägga in 4p i BF3 också. Gör så det kommer fler fiender eller what ever.
http://www.gamereactor.se/nyheter/22357/Co-op+f%F6r+fyra+i+Ba...

Medlem

Det kommer vara co-op online i kampanjen. 4 Spelare kommer kunna spela vissa delar av kampanjen tillsammans, online. End of story.

Medlem
Skrivet av bladefinor:

Det kommer vara co-op online i kampanjen. 4 Spelare kommer kunna spela vissa delar av kampanjen tillsammans, online. End of story.

De har sagt i intervju att det ska vara 2 spelare samt att det står även i denna nyhet. Vill helst ha 4 spelare men gärna om du kunde länka till vart du läst/hört att det ska vara fyra spela!?

Medlem

Coop är alltid välkomnat!

Medlem

BF3.....jag saknar ord

Medlem
Skrivet av fatalbert541:

Bara att hoppas att Co-op existerar på PC versionen med

`

What? BF3 är ett jävla PC spel.. Lägg ner.

Medlem

Dice bara fortsätter att ge och ge on ge

Inaktiv

Kärlek <3 Fyfan vad bra BF3 kommer bli!

Medlem
Medlem
Skrivet av lolan:

Skräp, mhm

Kan faktiskt hålla med
Allt krut som läggs på SP och Coop kommer MP-delen att lida av.
Inte så att jag har ngt emot sp och coop men för mig om detta skall vara uppföljaren till BF2 så skall allt krut läggas på MP för det är där Battlefield är som bäst. Och tyvärr så tror jag BF3 inte kommer prestera det som dem flesta förväntar sig av en uppföljare ( tänker då på matchspel m.m )

Inaktiv
Skrivet av AndyZedd:
Skrivet av lolan:

Skräp, mhm

Kan faktiskt hålla med
Allt krut som läggs på SP och Coop kommer MP-delen att lida av.
Inte så att jag har ngt emot sp och coop men för mig om detta skall vara uppföljaren till BF2 så skall allt krut läggas på MP för det är där Battlefield är som bäst. Och tyvärr så tror jag BF3 inte kommer prestera det som dem flesta förväntar sig av en uppföljare ( tänker då på matchspel m.m )

Det första där lät ju som någon sorts ultimatum? Det finns väl utvecklare som langat grymma spelupplevelser med både bra SP och MP eller? =D Tror faktiskt att SP kan vara en stor inspirationskälla till MP när det gäller sådanna här spel

Inaktiv

Skräp.. varför satsar dom inte på multiplayern istället?

Medlem

Kul, men de får ta och satsa mer på multiplayer delen. Lägga ner mycket arbete på deras hitbox och nätkod. Upplys mig gärna ifall de har fixat det. Länge sen jag spelade BC2 just för det problemet.

Medlem

Bläblä, don't care.

Ge mig information om MP, ffs.

Medlem

Jag hyllar det när jag ser det. DICE har utlovat mycket genom åren och har gjort oss besvikna så många gånger. Talk is cheap.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

hoppas det är i stil med special ops i cod mw. så att de kan bygga på de med dlc's sen (vilket cod gav blanka fan i konstigt nog), sen vill jag gärna kunna köra hela kampanjen i coop med

Medlem

Dice kan tyvärr inte göra alla spelare nöjda. Jag drar upp ett exempel.

Jag gillar rekyl i vapnet, det gör inte du.. Hur gör dom då?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

dice for president! speciellt när dom inte gör bf 3 till konsol port ^^

Medlem

Fick för mig att kampanjen skulle vara möjlig att spela co-op också, hade varit riktigt kul.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Skräp.. varför satsar dom inte på multiplayern istället?

Så du tror att dom inte satsar något på multiplayer ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

123
Skriv svar