Inget mail från PSN till xxx@msn.com adress

Medlem
Inget mail från PSN till xxx@msn.com adress

Tjenna, försöker resetta mitt lösen på PSN, går sådär, får nämligen inget mail till min registrerade mailadress som är en xxx@msn.com adress. Fler som har problem med att få det till relaterade hotmail adresser eller är det bara jag ?

Medlem

Jag har också precis samma problem. Försökt i några timmar nu utan resultat. Antar att det är lite överbelastat nu i början, man får väl bara vänta och se

Medlem
Skrivet av Fronky:

Jag har också precis samma problem. Försökt i några timmar nu utan resultat. Antar att det är lite överbelastat nu i början, man får väl bara vänta och se

Tja, läser om timmar, men det första skickade jag iväg för 1½ dagar sedan, snart 2. jeje får väl vänta ihäl mig lite till

Medlem

Jag har väntat sen igår vid 16 tiden

Medlem

Jag väntar också på mail för mitt svenska konto. Fick redan igår mail till mitt spanska konto.
PS:Jag loggade in igår 11:08 och då sa de att det skulle ta 24 tim. Så man undrar lite

Medlem

Loggade in igår fick inget meddelande idag, så jag loggade in igen idag och fick meddelandet direkt.

Medlem

Har fortfarande inte fått något meddelande MEN! När jag gick in på min PS3 (Det ps3 som jag gjorde mitt konto på) Så testade jag att logga in med mitt svenska konto och det funkade. Den sa då direkt att jag måste byta lösernord så jag bytte lösernord. Sedan så fick jag skriva in det nya lösernordet i logga in rutan tryckte på logga in och det funkade.

PS:Innan jag gjorde detta så har jag 2 gånger loggat in på nätet och bett om ett mail men det har inte kommit något. För att göra detta på ditt PS3 så måste du logga in på samma PS3 som du skapade kontot på.

Medlem
Skrivet av laxan96:

Har fortfarande inte fått något meddelande MEN! När jag gick in på min PS3 (Det ps3 som jag gjorde mitt konto på) Så testade jag att logga in med mitt svenska konto och det funkade. Den sa då direkt att jag måste byta lösernord så jag bytte lösernord. Sedan så fick jag skriva in det nya lösernordet i logga in rutan tryckte på logga in och det funkade.

PS:Innan jag gjorde detta så har jag 2 gånger loggat in på nätet och bett om ett mail men det har inte kommit något. För att göra detta på ditt PS3 så måste du logga in på samma PS3 som du skapade kontot på.

Ja jo, det hade jag ju gjort om jag inte bytt och gjort mig av med det gamla.

Medlem
Skrivet av Jimmz:
Skrivet av laxan96:

Har fortfarande inte fått något meddelande MEN! När jag gick in på min PS3 (Det ps3 som jag gjorde mitt konto på) Så testade jag att logga in med mitt svenska konto och det funkade. Den sa då direkt att jag måste byta lösernord så jag bytte lösernord. Sedan så fick jag skriva in det nya lösernordet i logga in rutan tryckte på logga in och det funkade.

PS:Innan jag gjorde detta så har jag 2 gånger loggat in på nätet och bett om ett mail men det har inte kommit något. För att göra detta på ditt PS3 så måste du logga in på samma PS3 som du skapade kontot på.

Ja jo, det hade jag ju gjort om jag inte bytt och gjort mig av med det gamla.

Ja då kan jag tyvärr inte hjälpa dig på nåt annat sätt. Du får tyvärr hoppas på att mailet kommer inom snarast. Och be för det:).
PS:En som skrev tidigare här skrev ju att han idag hade försökt igen med att logga in och be dom att skicka mailet. Och då fungerade det och det kom på direkten. Så försök dagligen med att logga in och be om mailet. Om du gör det imorn igen så förhoppningsvis kommer det några timmar efteråt eller så. Hoppas det går bra för dej:).

Hälssningar JD

Medlem

Det kommer jag requestade min mail i söndas och den kom idag vid 5 tiden DOCK så ligger sidan nere nu wtf sony?

Medlem
Skrivet av FunnX:

Det kommer jag requestade min mail i söndas och den kom idag vid 5 tiden DOCK så ligger sidan nere nu wtf sony?

Hackers har tyvärr hittat en exploit i password reseting sytemet. Allt de behöver är en email som har ett psn och det kontots inställda föddelsedatum så får de tillgång till kontot. för mer info läs nedan.

http://uk.ps3.ign.com/articles/116/1169006p1.html

1
Skriv svar