PSN vaknar till liv - nu även i Sverige

Medlem

It's Riiiiiidge Raaaaacer!

Erkänn, det hade varit roligt.

Medlem
Skrivet av Höglund:

It's Riiiiiidge Raaaaacer!

Erkänn, det hade varit roligt.

Medlem

meh! jag får inget mail så jag kan byta lösen. Dumma sony

Medlem

Inte använt min PS3 på 6 månader. Long live the 360

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Slutligen synkat psn och steam, väntat ett par veckor på att få aktivera portal 2 till pc:en

Har sett den lilla knappen på Steam, men inte blivit riktigt klok på vad det innebär. Om man äger en titel till PS3 som finns på Steam, kan man då ladda ned den till PC med? Är det bara Valve titlar?

Upplys mig gärna.

Medlem
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av Rainbearer:

Slutligen synkat psn och steam, väntat ett par veckor på att få aktivera portal 2 till pc:en

Har sett den lilla knappen på Steam, men inte blivit riktigt klok på vad det innebär. Om man äger en titel till PS3 som finns på Steam, kan man då ladda ned den till PC med? Är det bara Valve titlar?

Upplys mig gärna.

Om du köper Portal 2 till PS3 så får du en PC-kopia som är ihopkopplad med PS3-spelet, dvs. du kan inte spela PS3 spelet samtidigt som du spelar PC-kopian (iaf inte online).

Medlem
Skrivet av pinky:
Skrivet av Annanaz:

värdelöst om man bara kan bytta pw från det ps:et man skapade kontot på, tänk om man köpt nytt sen dess.

Man kan också byta genom ett verifierings-mail till ens e-mail adress, säger han.

Jag har bytt PS3, det gick utmärkt, det är bara om du t.ex. skapat kontot på en PS3:a sålt den och sedan inte skapat något PSN-konto på den andra som det blir problem.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av pinky:
Skrivet av Annanaz:

värdelöst om man bara kan bytta pw från det ps:et man skapade kontot på, tänk om man köpt nytt sen dess.

Man kan också byta genom ett verifierings-mail till ens e-mail adress, säger han.

Jag har bytt PS3, det gick utmärkt, det är bara om du t.ex. skapat kontot på en PS3:a sålt den och sedan inte skapat något PSN-konto på den andra som det blir problem.

Jag har bytt PS3 medans PSN varit nere, frågar efter ett nytt lösen, men ännu efter 12h har inget mail kommit, sköj som fan.

Medlem

My Sony is fantastic, eller hur?

Medlem

Nån som vet när Playstation Store kommer igång? Det känns helt meningslöst att ge oss en gratis månad plus-konto om inte affären funkar. Det går inte heller att lägga till bonusmaterialet som man fick med Mortal Kombat Kollector's Edition. Får bara upp ett meddelande: Under maintenance.

Medlem

31/5 är psn store igång.

12
Skriv svar