Rösta på tidernas sidekick

Medlem

Yoshi, sällan har en sidekick hjälp en så mycket i ett spel, och medfört så mycket positivt

Medlem

Alyx Vance har jag nog haft starkast koppling till i ett spel. Min röst hamnar på henne


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Xana från might and magic dark messiah är lätt den bästa

Medlem

Kent Rosenberg får min röst.


signatur

Life is pain, Learn to enjoy it.

Medlem

Calle din fantasi är inget vidare :3

Medlem
Skrivet av LeoparD:

MINSC&BOO! <3

Skrivet av Woffen:

Go for the eyes boo, go for the eyes!

Så, där har ni vinnaren..
Inte fan är det Alyx i alla fall som varken är rolig, intressant eller bra att ha med sig.

Inaktiv

Alla karaktärer i listan kan ju verkligen inte räknas som sidekicks.
Vissa är ju förfan huvudkaraktärer eller personer som kommer och går i ett spel och defenetivt inte räknas som en sidekick.
Fail imo.


signatur

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting, tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring!

Medlem
Inaktiv

Han heter väl ändå Ken Rosenberg och inte Kent?

Som vanligt sjukt svårt att rangordna och välja ut en enda favorit, men i detta fall får det nog bli Brucie... eller Morte kanske... eller Shale... eller....

Medlem
Medlem

Det måste ju bli Wheatly helt enkelt, fast det var ett svårt val. Btw, Mordin och Miranda återfinns i Mass effect 2, inte ettan.

Inaktiv

Enkelt, Pikachu

Medlem

Murray älskar jag för hans humor, men det fick bli Garrus från Mass Effect. Han lyckas charma mig på något vis.

Edit: Såg nyss att Minsc fanns med! Tusan också! Nåväl, han får delad förstaplats med Garrus för min del.

Medlem

Glottis är förjävla mysig

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av cyberzaikoo:

Calle din fantasi är inget vidare :3

Haha, människans bästa vän, och sidekick!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Casten:

Alla karaktärer i listan kan ju verkligen inte räknas som sidekicks.
Vissa är ju förfan huvudkaraktärer eller personer som kommer och går i ett spel och defenetivt inte räknas som en sidekick.
Fail imo.

Det är er läsares nomineringar. Vi har saxat några som vi inte tyckte passade in och "dåliga" kandidater kommer heller inte få så många röster. Carry on.


signatur
Medlem

Det blev Navi för mig! Växte upp med Ocarina of Time och har starka band till den runda lilla lysbollen!

Medlem

Cortana all the way!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Jag är nog större supporter av HL2 än dem flesta och tycker Alyx är en grym karaktär likså självklart Glottis, Murray, Yoshi osv, men kom igen Max från Sam & Max är ju the best frikken sidekick evar!

Medlem

Joey från Beneath a Steel Sky så klart!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Öööhm, är det jag som är blind eller var röstar man? Jag ser bara resultaten, inga röstningsknappar!

Medlem

Hade röstat på Clank från Ratchet & Clank om det fans med, såg då systersonen lirade spelet och i princip kan ju Ratchet inte överleva utan sin lille sidekick.

Medlem

Hmm minsc eller morte, svårt val.

Medlem

Tacka vetja HK-47~


signatur

An answer by nature is a reply. A reply is not necessarily an answer.

Medlem

Svårt val. Legion fick mig att stanna upp och tänka på vad gränsen går för vad som kan räknas som "Mänsklig".

Men det är svårt att klå Murray, eller Minsc+Boo...

Medlem

Håller tummarna på HK-47


signatur

Game long and prosper

Medlem

Dog i Duck Hunt väcker ju sådana nostalgi känslor att jag blev tvungen att rösta på denne! Stod mellan Dog och Morrigan som jag verkligen älskade som karaktär i Dragon Age, första i partyt som jag alltid tog med mig, bråken och dom sköna dialogerna mellan henne och Alistair var ju epic.

Medlem

Fick bli Minsc+Boo efter lite funderande, men helt lätt var det inte.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Aaarhg det är så svårt. Jag röstar på Pikachu. Most loveable yellow furball ever.

Medlem

Valfusk!!

Den solklara favoriten Clank finns inte med bland listorna...

Skriv svar