Tidernas bästa spelhjälte korad!

Inaktiv

Förstår inte riktigt hur Gordon Freeman kunde bli #1. Han är ju stum och osynlig.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Men "hon" är ingen hjälte, vi sparar det till skurkomröstningen!

Hmm, låt mig gissa. Sephiroth kommer in som 1a och några andra lika tråkiga skurkar kommer tätt inpå:p


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Half-Life är ju dunder, men det är väl fan inget speciellt med Gordon?

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha, vilket skamt! Hur kan man rosta pa en sa fullstandigt forstandshandikappad och platt karaktar som Freeman? Sager val det mesta om FZ:s lasare, tyvarr. Eller ja, en tiondel av dem.

Medlem

Way 2 go freeman! )

Medlem

Wtf?!? Commander Shepard som borde vunnit

Medlem
Skrivet av morfin91:

kan nån förklara varför så många gillar gordon har alldrig gillat half-life serien så det är ett stort mysterium för mig hur folk gillar han så mycket.

du kanske är för ung...? oavsett så är han bäst!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tror att folk missförstod omröstningen. Vi skulle rösta på karaktärer. Inte spel. Gordon har NOLL karaktär, även om Half-Lifespelen är bra!

Medlem

Kan kanske tycka att det var lite av ett misstag från FZ att ta med en karaktär som egentligen inte är en karaktär. Omåttligt populär som han må vara så är inte Gordon Freeman som tidigare påpekat ingen karaktär. Han är ett skal som spelaren får fylla med vad som helst.
Nåväl.


signatur

An answer by nature is a reply. A reply is not necessarily an answer.

Medlem

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting


signatur

Game long and prosper

Medlem

Helt rätt!!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Itchy1: OCH om spelet rankas som "det bästa"? Det här är en artikel om bästa hjälten, inte bästa kamera (som någon så träffsäkert uttryckte det).


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

@Javas Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av laxan96:

[fright]Man hade ju lätt Röstat på GLaDOS om hon hade stått med i listan ju! Det hade ju vart skitkul att se henne i top 5. eller hur allihop.[/fright]

Men "hon" är ingen hjälte, vi sparar det till skurkomröstningen!

I Portal 2 är hon det i mina ögon hehe

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

@Preath Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.

Det är väl endå Javas du ska säga det till? Varför säger du till mig?

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

@Preath Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.

Det är väl endå Javas du ska säga det till? Varför säger du till mig?

hahaha blev ju bara lite skrivfel, ta det lugnt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Preath:
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

@Preath Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.

Det är väl endå Javas du ska säga det till? Varför säger du till mig?

hahaha blev ju bara lite skrivfel, ta det lugnt

hehe

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Preath:
Skrivet av Javas:

Men vad i? Half Life serien är kickass, inte Gordon Freeman, han gör ju ingenting, säger ingenting

Gör inte Gordon någonting? Vem spelar man då som utför det du vill?

@Javas Master Chief säger väl inte heller någonting (kanske lite, vad vet jag) och han är också väldigt omtyckt. Det är inte hur mycket någon säger i ett spel som spelar roll.

Nu när du säger det, lite synd att det är så tycker jag


signatur

Game long and prosper

Hah. Hade varit kul å veta varför James fick ett sådant sunkigt resultat.

Hah. Hade vart kul å veta varför James fick ett sådant sunkigt resultat.

Medlem

Max Payne och Hitman saknas...

Skriv svar