Jobba dig uppåt i L.A. Noire

Robot
Jobba dig uppåt i L.A. Noire

Ny gameplay-video visar vad som krävs för att stiga i rang inom Los Angeles poliskår.

#team-bondi


Jobba dig uppåt i L.A. Noire

Går det att muta och ljuga sig upp också?
Verkar som om hederligt arbete inte lönar sig. (deklarations jäkeln)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Gillar det här att man kan välja och göra spelets historia till sin egen en hel del. Jag vet det kunde man i Heavy Rain också men jag gillade inte spelet på demon så köpte aldrig det riktiga.

Medlem

Blir nog att köpa när man får pengar

Medlem

Tycker fortfarande det ser helt fantastiskt ut med ansiktsuttrycken, om än att de är lite överdrivna. Sen att resten av spelet känns lite väl pastellartigt gör inte mig så mycket. Ser ut som man kommer kunna lägga några timmar bara för att vänta lite papper också.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Wow, väldigt najsiga ansikts animationer. Verkar vara ett kul spel, blir nog ett köp på den.

Medlem

Synd att de bästa spelen inte kommer till PC. Äger en PS3a men föredrar PC mycket mera.

Medlem
Medlem

"Ny gameplay-video visar vad som krävs för att stiga i rang inom Los Angeles poliskår." Väntade mig någon stå på knä och göra något opassande..


signatur
Medlem

Ett garanterat köp! Riktigt snyggt med ansiktsanimationerna.
Rockstar kan man lita på

Medlem

VARFÖR släpper dom spelet så nära till The Witcher 2 nu kommer jag bara ha råd till ett av spelen :'(

Medlem

Jag får vibbar att spelet kanske inte är så vidare om de snackar så mycket om ansiktsuttryck. Vem bryr sig mer än stolthet hos programmerarna. Möjligen i förhör att man skall kunna se om någon ljuger,

Men är storyline tillräckligt engagerande?
Hur mycket kraft har dom lagt på det?

Jag köper inga spel över 300 kr så när det är där och recensioner inte helt under isen så köper jag nog. Gillar grundidén.

Medlem

Gör det till pc så köper jag det. Orkar inte lira spel med uppskalad skitupplösning/texturer och lagg.

Inaktiv
Skrivet av Fisse:

Gör det till pc så köper jag det. Orkar inte lira spel med uppskalad skitupplösning/texturer och lagg.

Jag kommer ibland till FZ endast på grund ut av den speciella känslan man får när man inser att, ja, det finns verkligen mer korkade människor än en själv.

Medlem
Skrivet av iramirion:
Skrivet av Fisse:

Gör det till pc så köper jag det. Orkar inte lira spel med uppskalad skitupplösning/texturer och lagg.

Jag kommer ibland till FZ endast på grund ut av den speciella känslan man får när man inser att, ja, det finns verkligen mer korkade människor än en själv.

Jaså? Vad var det i mitt inlägg som gjorde mig korkad? Det kommer från rockstar, samma lagg som det va i GTA4 är väl inte annat än att vänta, samt samma tråkiga texturering. Syns dessutom rätt tydligt i trailers. Trist att du känner dig korkad men jag förstår genast varför, finns ju ingen man känner bättre än sig själv

1
Skriv svar