Var med i FZ:s fredags-quiz, vinn spel!

Robot
Var med i FZ:s fredags-quiz, vinn spel!

FZ levererar från och med nu en helt galen svår frågesport varje vecka. Är du en power player eller en noob? Upp till bevis – med lite tur får du spel som tack.

#crysis-2, #assassins-creed-brotherhood, #monkey-island-2


Medlem
Var med i FZ:s fredags-quiz, vinn spel!

Jag kunde inte en fråga.

Dock verkade det vara gammalt konsolskräp det rörde sig om så då är det inte konstigt

Inaktiv

Gammalt är långt ifrån skräp! Nostalgi!

Medlem

Så man får spelen genom Gamesload?

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Gammalt är långt ifrån skräp! Nostalgi!

haha jo till viss del. Men jag håller mig till pc!

Medlem

trean är för svår


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

kan man dessa frågorna så är man fan påläst och en riktig spelnörd, jag gissade fan på alla...

Medlem

ÄNTLIGEN! - Tänkte jag när jag läste rubriken. Äntligen en quiz för oss spelnördar som varit med sedan Fragzone-tiden! Här ska svaras på frågor om hur mycket skada railen gör i Q2 och vem Lara Croft dejtar i smyg. Men tji fick jag! Konsolretro är fan inte min grej

Medlem

Jag höftar mina chanser att vinna till sämre än 1 på 60000!

Var till och med osäker på min adress.

Medlem

Ruskigt svåra frågor Hoppas jag iaf fick rätt på en...


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem

Ska bli otroligt kul att se hur många som har alla rätt på det här.

Medlem

Kunde förvånansvärt många av svaren trots att jag helt klart missade allt det här eftersom jag var en liten toddler när det var aktuellt Resten av svaren tror jag att jag lyckades lista ut med hjälp av några vänner så nu är det bara att hålla tummarna!

Medlem

Inte direkt lätta frågor, att kalla dem retro är väl förvisso rätt, jag tippar på att färre än 3% av alla som gör tävlingen kan svaren utantill. Jag kunde inte en enda fråga och då har jag ändå spelat både PC och konsol sedan -95.

Lite väl obskyra frågor. Men givetvis tummen upp för era tävlingar! Lite ironiskt att vinna Crysis 2 och Assassins Creed efter att ha svarat rätt på frågor om spel som liknar spelen man kan vinna ö.h.t.

Medlem

Retro ska jag då faen iaf kunna.

Håller tummarna tills dem blir blå.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Aldrig vunnit en fz tävling och lär absolut inte vinna denna tävling!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Hahaha Gissa mig igenom varenda fråga . . .


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Väldigt svåra frågor, men jag gillar det

Medlem

Chansade på fråga sju och åtta eftersom jag tycker att båda frågorna har två rätta svar egentligen(?). Får se hur FZ har tänkt. (:

Medlem

haha, omg... trodde jag räknades som spelnörd men det verkar bara vara i min egen och familjens bemärkelse.... iaf om man ska tro de här frågorna... XD
Har tur om jag får rätt på max 3 Chansade på i princip alla så chansen på att vinna är som ett sandkorn i öknen.. Heja mig! <.<


signatur

Kul info om Japan ^^ http://www.lqua.net/

Medlem

men jag måste säga att de här frågorna var roligare än de frågorna om didaktikens perspektiv jag har på min hemtenta jag nu sitter och slöar med just nu XD


signatur

Kul info om Japan ^^ http://www.lqua.net/

Medlem

Kunde inte en fråga, men föredrar ändå den här nivån på svårigheten än vad FZ brukar ha, då det mer eller mindre bara är ett lotteri för att det är svårare att svara fel än rätt.

Medlem

jag kunde *tror jag* de flesta, men den sista var jag helt borta på. har noll koll på gameboymusik. är mer för chiptunes från Amiga 500.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Okej kunde endast fråga 3 :/ Men det är såhär tävlingar skall vara Svåra!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av soda:

Jag höftar mina chanser att vinna till sämre än 1 på 60000!

Var till och med osäker på min adress.

Haha

Medlem

Blir glad bara jag får 1rätt...

Medlem

Holy freaking krabba det där var sjukt svårt :S

Medlem

Klarade mig igenom några frågor i starten, sedan gick det käpprakt åt helvete. Får se hur det gick, men jag väntar inte på en vinst!

Medlem

Hahah det är mer spännande att få reda på svaren till denna tävling än att faktiskt vinna


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Borde kunna svara correct på flera av dessa. Men vem orkar, random dice simulator to the rescue, och vad har bitpop med retro gaming att göra! det är musik inte spel!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kan ha fått alla rätt trots att jag inte kunde en enda fråga allt tack vare lite modern hjälp aka Google

123
Skriv svar