Fear 3 ges rysande släppdatum

Robot
Fear 3 ges rysande släppdatum

Sagan om Alma och hennes två halvdekadenta söner når en affär nära dig i slutet av maj.

#fear-3, #warner-bros-interactive


Medlem
Fear 3 ges rysande släppdatum

Inte smart att släppa samtidigt som Brink blir släppt, kan komma i skymundan. Fast jag har aldrig gillat fear spelen, så jag lider nog inte av det ändå. Bara konstaterar att det är synd om deras projekt och investering.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Finns ingen som helst chans att detta säljer bra. Synd att Warner valde att döda en så pass lovande serie.

Medlem

Vet inte riktigt vad dom har gjort med Fear 3, gillade verkligen Fear 2 så hade ganska höga förväntningar på denna, men efter lite videos från spelet så är jag inte alls sugen..

Medlem
Medlem

Ge mig ett bra pc lir och jag köper det dirr. Inget GFWL eller annat konsolskräp.

Medlem

Fear 1 är bäst expansionerna och 2:an har inte FEAR i sig. De är inte skrämmande och djupa som ettan, trean kanske inte borde heta FEAR

Medlem
Skrivet av thebdz:

Fear 1 är bäst expansionerna och 2:an har inte FEAR i sig. De är inte skrämmande och djupa som ettan, trean kanske inte borde heta FEAR

+1

Första spelet i serien (helt skapat av Monolith) är helt klart det bästa i serien. Det går i en nedförsbacke.


signatur

Trust is for fools...

1
Skriv svar