Shogun 2-tävlingen är avgjord

Robot
Shogun 2-tävlingen är avgjord

Hyllad strategi på väg till fem vinnare i FZ:s tävling, kolla om du är en av de lyckliga.

#total-war-shogun-2


Medlem
Shogun 2-tävlingen är avgjord

Gratulerar alla vinnare!

Medlem

Grattis!
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag för första gången på länge är avundsjuk på vinnarna.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Grattis.
Inte för att jag försökte vinna (Klickade lite random) då jag inte tror att jag skulle gilla detta spelet
Är lite mer för RTS än dessa sega strategi spel

Medlem

Fasen så kul! Inte ofta man vinner något men plötsligt händer det. Tackar så himla mycket!

Medlem

Sitter här på skolan och petar med en B-uppsats med ett dystert humör när jag tar en minipaus för att kolla FZ en stund. Loggar in och ser ett meddelande "Vinnare i tävling". humöret hoppar genast upp ett snäpp. Ser att det är Shogun tävlingen jag vunnit i och klickar på tävlinglänken för att se vinsten.

Collectors edition!

Höll på att trilla av stolen av glädje och nu känns dagen långt ifrån tung!

Medlem

Om jag fick en tia för varje FZ tävling jag deltagit i och inte vunnit hade jag varit miljonär idag och inte behövt jobbat.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Trallo:

Sitter här på skolan och petar med en B-uppsats med ett dystert humör när jag tar en minipaus för att kolla FZ en stund. Loggar in och ser ett meddelande "Vinnare i tävling". humöret hoppar genast upp ett snäpp. Ser att det är Shogun tävlingen jag vunnit i och klickar på tävlinglänken för att se vinsten.

Collectors edition!

Höll på att trilla av stolen av glädje och nu känns dagen långt ifrån tung!

Haha, fyfan för B-uppsatser, det enda som är värre än de är C/D/master-uppsatserna:) Är så glad att jag är färdigpluggad...;)

Hur som helst, gratulationer till dig och de andra som vann!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Grattis

Heh, tänkte "fasen vann inte här heller" och så glömde jag bort det grundläggande kriteriet för att kunna vinna, dvs att vara med


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Redaktör
Skrivet av conthox:

Grattis

Heh, tänkte "fasen vann inte här heller" och så glömde jag bort det grundläggande kriteriet för att kunna vinna, dvs att vara med

Tänk att det ALLTID ska vara nåt bekymmer...!


signatur
Medlem

Aw jag vann inte, i am dissapoint
Aja grattis till lyckostarna

Förresten hur gör ni när ni väljer vinnarna? Det finns ju ingen utslagningsfråga där man måste skriva nått motiverande. Drar ni vinnarna slumpassigt i så fall eller kollar ni på något annat som typ profil och så?

1
Skriv svar