Bobby Kotick vill släppa roligare Call of Duty-spel

Medlem

Jag skulle nog kunna tänka mig att köpa ett spel från dem om de hade Bobby Kotick som den onde slutbossen.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Haha, jävla bild fick mig att börja skratta ut högt. Demongubbe!

Edit: Kan inte läsa nyheten om jag inte scrolla ner så bilden försvinner.. skrattar bara.

Haha samma här.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Jag tror de vill sno BF Bad Company idéen med att har mer humor i.. Quitta cod, sluta mjölka en produkt som redan är äckligt gammal och möglig!!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Haha, Bobby börjar frukta de nya fps titlarna som snart är här

En längre kampanj
mer vägval på banorna
mer revolutionerande funktioner
mer taktik, mindre rush i mp
fungerande spel till alla plattformar

Listan jag tycker de borde ta och kolla över


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av StrongBad:

Hur många gånger ska alla inblandade behöva intyga att de aldrig kommer ha prenumerationskostnad för att spela något Call of Duty-spel? Det börjar bli tröttsamt att det där gamla missuppfattade citatet fortfarande lever trots att det varit dödförklarat så länge.

De kommer behöva intyga att det inte finns några planer på månadskostnader tills alla glömt bort det, så att de kan fortsätta på sina planer att införa månadskostnader. De måste ju släppa så mycket överprisade mappacks och skit att spelarna ser det som en billigare alternativ att helt enkelt få betala en månadskostnad och få allt nytt som släpps.

Ett halvår senare inleds fas två då de börjar släppa superexklusiva miniexpansioner som har hälften av det material som pre-månadskostnads-expansionerna hade, men kostar dubbelt så mycket.

Jag menar, kolla in nyllet längst upp på sidan, du vet att det är så det ligger till. Han vet det, du vet det, alla vet det. Men nej nej, det finns inga planer på månadskostnader.


signatur

"I like deadlines. I like looking at them as they pass by."

Medlem

smart drag kotick, han vet exakt vad vi gamerz vill ha: roligt

Medlem

Roligare för vem? Dom som mjölkar eller dom som blir mjölkade?

Medlem

Han ser verkligen ut som djävulen.

Inaktiv

roligare=mer pengar till Kotick

Medlem

Högupplöst?! FZ, ni är sadister.

Medlem

Jag är så jävla slutkörd på CoD nu så det skulle inte påverka mig så mycket om han införde månadsavgift. CoD 4 var det bästa då och är det bästa fortfarande (bäst perk system framför allt).

Medlem

Det som stör mig är att det kommer ett nytt call of duty varje år. Gör om gör rätt i stället!!!! dom klarar inte ens att göra ett spel som flyter på bra till varken ps3 eller pc. Fixa ett nytt call of duty som bygger mera efter tvåan i serien utan killstreaks och jävla radiobilar tack!!! och sist men inte minst så vore det inte helt fel med dedikerade servrar. Ja menar ett spel kan leva bra länge, man kan släppa map packs 1 gång i halvåret Black ops var ett stort misstag att inta marknaden eftersom det var inte ens halvklart när det anlände till butiken. SKÄRPNING!!

Medlem

Jag köpte Black ops vid release men har inte lirat det nångång sen dess för det var så mycket stutter hela tiden.

Nu av en händelse testade jag det igår igen och även om det var bättre så var det fortfarande småstutter. Det är sjukt va dåligt optimerat det är, även efter så lång tid.

Jag gillade alltid COD spelen förr men jag kommer ALDRIG köpa COD spel igen! Gör man så mot sina kunder så spelar det ingen roll om nästa spel är hur bra som helst, jag kommer aldrig stödja dom igen!

Medlem

Enligt jätte leendets filosofi: betala mer = roligare för han


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

"Era dumma jävlar, ni fortsätter köpa skiten vi pumpar ut i parti och minut. Tack för lönehöjningen, suckaz, nu skall jag iväg och köpa en mandomsförlängare till."

Inaktiv

Älskar hur han använder ordet "nya", när dom flesta CoD-spelen återhämtar material från sin föregångare. Titta barar på Modern Warfare 2...

Medlem

Undrar när Blizzard ska se hans potential (ondska) och ta och värva honom, han skulle ju kunna göra så mycket mera där han verkligen hör hemma...

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Det fanns en tid då spel gjordes av passionen man hade för det, då kunde man inte bli rik på att jobba som utvecklare och man var verkligen tvungen att ge allt för att överhuvudtaget lyckas sälja sitt spel. Ett exempel på hur det kunde gå annars var när ET spelet som sålde så dåligt att de fick slänga merparten tydligen. Eftersom det var en chansning och man inte visste hur det kunde gå såg man både bra och dåliga spel stå i butikerna. Men de som gav allt, de som la ner sin stjäl började så småningom tjäna rejält med pengar tack vare de trogna fansen som köpte deras spel. Ja spelen idag må vara bättre rent grafiskt men något som allt färre utvecklare idag har är en passion kring det de gör och det är tragiskt att det har blivit så. Om Kotick får som han vill så kommer framtidens spel verkligen vara samma spel fast i en helt annan förpackning.

+1

Efter jag hörde att CoD MW2 inte skulle ha dedikerade server och all annat som de skulle ta bort som är självklara för ett FPS multiplayer och ersätta med idiotiska lösningar. Så bestämde jag mig att inte stödja Activision längre. Men också att de bara ville tjäna pengar utan att använda pengarna till att förbättra deras produkt till det kunder vill ha. Men verkar som många köpte MW2 ändå..... och resten som kom efter.

Medlem

Cod UO / CoD 1 <3

Medlem

Kotick är fienden.

Medlem

Är ju Bert Karlsson varning på snubben. Tror jag börjar bli antisemit.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ni är elaka som har den där bilden

Jag dör alltid lite inombords när jag ser skiten.

Medlem

Jag tycker inte om honom, det är nåt med han som jag bara hatar.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

GHÖ inget fel på cod spelen....men börjar bli en hel del nu, skulle vara roligt se något nytt fps nåt man tidigare inte sett, men cod drar ju in pengarna så varför inte bara fortsätta göra dom..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Haha, det där leendet betyder: Tack för att ni faktiskt betalar för såna här skitspel som vi släpper så jag får mer pengar, därför vi aldrig gör något nytt och ger er samma gamla skräp

Medlem

Varför får han sådna idee'r ? är väl bara å se hans fula nylle så har världen blivit allt så mycket roligare..han failar med allt iaf så

Medlem

HAHAHAHAHAHAHAHA satt och skratta när jag läste vad han hade sagt xD
Han är jude eller hur?
Vi alla vet att dom brukar förra folk bakom ljuset........
Deras jäkla camper spel på sistone är rena skräppet -.-

Inaktiv

Jag kan inte skriva roligare och "call of duty" i samma mening utan att ramla av stolen i asgarv. Här är en idé, gör nya FPS spel med ny story och spelstil som gör att spelen blir unika och skiljer sig från resten av skräpet på marknaden och ge fan i att döpa dem till call of duty!

Inaktiv

Bob e' otäck

Medlem

Undrar vad roligare spel innebär? Radiostyrda pruttkuddar, hemvispad grädde i handgranaterna, DiLevas camo-kjolar, Hulken-perks?

123
Skriv svar