Duke Nukem - FZ har nya trailern

Medlem

Är det bara jag eller gör arbiter en appearance vid 00:28?

Medlem

Kul hur alla bara för någon vecka sedan skrev att dom inte skulle köpa detta och inte orkat vänta längre och gett upp hoppet.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Klockren Duke humor i trailern när den är som bäst. Nu är jag riktigt jävla super hypad för spelet! Maj kan inte komma för snabbt nu!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ha ha.. Fan va jag älskar humorn!

Medlem

aldrig bryt mig om om tidigare spelen "inte gillat" men bara för att trailer var så rolig så får det bli ett köp ändå, även om grafiken va helt "förstörd" på vissa delar

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av T.Mani:

Äckligt mycket censur. Riktigt mesigt. Får hitta den riktiga trailern någonstans...

Men fan vad grym!

Ska man vara liiite petig hade jag nog bytt ut musiken.

Byta ut The Prodigy, my gawd!


signatur
Medlem

Myyyyys, så ska en slipsten dras!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av T.Mani:

Äckligt mycket censur. Riktigt mesigt. Får hitta den riktiga trailern någonstans...

Men fan vad grym!

Ska man vara liiite petig hade jag nog bytt ut musiken.

Byta ut The Prodigy, my gawd!

Just denna låten? Ja...
Prodigy har gjort bättre.

Jag hade mycket hellre hört en riktig orkester braka igång med Duke Nukems ikoniska låt!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Tror jag måste *fap fap fap* nu ^^

Medlem
Skrivet av Remus:

Kul hur alla bara för någon vecka sedan skrev att dom inte skulle köpa detta och inte orkat vänta längre och gett upp hoppet.

Kul när folk skriver så här på stora forum, kan du skriva vilka som sa att de inte skulle köpa det och nu tänker göra det?
Och för övrigt, man kan väl ändra sig?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag har sett fram emot detta sen jag spelade duke 3D, väldigt kul att Gearbox kom in och räddade projektet ( samt att folket från 3Drealms på Triptych höll det i liv ).

Ser lovande ut! Finns bara humorn där är det mesta förlåtet imho.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Jösses, allvarligt. Ser ju sådär ut... De verkar mest försöka vända den långa utvecklingtiden till något positivt. Inte blir detta positivt. Årtiondets flopp. Mark my words.


signatur

// P

Medlem

Och jag som aldrig tvivlat på att det kommer släppas... eller?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Om inte detta är ett spel man bara "MÅSTE" ha så vetefan. Är man ens i närheten av datorspelare så är detta nått man skaffar, även om det suger? Ja! För då har man en jävla grym relik med grym story bakom i spelhyllan :).

Detta ska bli skoj !

Ot: Att dom använder Prodigy var lite udda val, men det funka bra - dock inte onormalt för amerikanare som i stort sett bara använt deras låtar som off-tracks eller i trailer material (wink ) Coolt oavsett !

Medlem

Nu kan Dune säga " i ant afraid of those quakes" på riktigt.

Medlem

AAAAAHAHAHAHA!! Ge mig!! NU!!! DUKE!! JAG ÄLSKAR DIG!! <3


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Hoppas fan bara att alla ingame bilder va från konsoll... annars kommer man bli grymt besviken juuh =(

Medlem

Invaders must die med Prodigy tyckte jag var en väl passande låt.
Det drar i smilbanden när man ser detta och tankarna flyger tillbaka till 1996 när Sound Blaster AWE32 blästrade de feta midilåtarna och aliens exploderade till höger och vänster!

Blir garanterat köp för min del

Megadeth Duke3d theme cover

http://open.spotify.com/track/3VowFZMqNlHzSIa2MA2kwM


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Ja, med en så här skön trailer så gör de till och med en tvivlare som mig sugen på att spela DNF.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

AW8
Medlem

Haha!


signatur

PC gamer 'til I die.

KoP
Medlem
Skrivet av eublepharis:

Jösses, allvarligt. Ser ju sådär ut... De verkar mest försöka vända den långa utvecklingtiden till något positivt. Inte blir detta positivt. Årtiondets flopp. Mark my words.

Tvärtom.. årtiondets win. Hade det varit en ny okänd franschise som försökt slå sig in hade spelet säkerligen floppat. Men nu är det Duke vi talar om. Många nostalgirävar kommer säkerligen köpa det oavsett om spelet blir skit och det bara för att ha spelet i hyllan.

Medlem

Ser ju asbra ut!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

det här kommer bli toppen! älskar riktiga B-skämt. 3D var ju en våtdröm i det avseendet.
hoppas det blir någorlunda spelbart bara....

Medlem

Men... Är det bara jag som reagerar på att nakenhet censureras, men man visar hur mycket våld som helst... Snacka om skruvad kultur.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av T.Mani:

Äckligt mycket censur. Riktigt mesigt. Får hitta den riktiga trailern någonstans...

Men fan vad grym!

Ska man vara liiite petig hade jag nog bytt ut musiken.

Byta ut The Prodigy, my gawd!

Precis, skulle precis säga att mycket mer kick ass musik blir det väl inte. Prodigy FTW
Lika så låt valet, Invaders must die


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem
Skrivet av eublepharis:

Jösses, allvarligt. Ser ju sådär ut... De verkar mest försöka vända den långa utvecklingtiden till något positivt. Inte blir detta positivt. Årtiondets flopp. Mark my words.

Duke nukem spel ska vara så här antar att du inte spelat dukenukem3d.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Pubertalt har aldrig varit så vackert!

Medlem

är så förbannat peppad nu!, vad jag ska nöta detta spel!!!

Medlem

Lite kul de har exakt samma låt som Crysis 2 trailern som släpptes igår med

Medlem

Holy crap... Aldrig spelet Duke Nukem innan, men shit, denna trailern fick håret att resa sig på HELA kroppen!!

123
Skriv svar