Förlorar levlar i Black Ops PC MP?

Medlem
Förlorar levlar i Black Ops PC MP?

Är det någon där ute som har en lösning på hur man gör för att bli av med den buggen?

Var level 24, stack in på en server i 2 timmar och blev lvl 30. Hoppar ut i menyn och då är jag level 24 igen Smått irriterande faktiskt

Någon som vet någon bra lösning?

Medlem

Ingen aning, jag råkade ut för samma själv. Körde två timmar och spelade rejält bra, levlade upp flera nivåer och låste upp en perk till Pro och tjänade bra med stålar. Kom tillbaka så var allt borta...

FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU....


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag spelar på ps3an och jag spelade upp mig till level 17, gick sedan och hämta något att äta. När jag kom tillbaka så stod det på skärmen "your online stats has been reset" så jag fick börja om från level 1. Lagom kul kan jag lova haha

Medlem

Har hänt mig också. Spelade upp till level 33, startade spelet några timmar senare och var då level 30.......
Förlorade bara 3 st men fuck vad irriterande.
Känns mer och mer sm om spelet inte skulle ha släppts alls........

Medlem

Samma här 35 gick ner först till 31 spelade upp till lvl 36 igen bara för att bli flyttaf till 32 skit kul

Medlem

ja detta har hänt mig också. men jag fick tillbaka allt. men nu försvann mitt namn! heter numera okändspelare hahhaa har sett att de kikcar folk för detta så jag får ge upp. dags att hitta ett nytt spel som funkar.

Medlem

Jag tror man får namnet "Unknown soldier" om det är någon på samma server som heter likadant.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Shit, det var inte kul... En rejäl bugg. Har inga problem än så länge, level 33...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar