Stå över lagen i Call of Duty: Black Ops

Medlem
Skrivet av Ap@n:

CoD:MW är skoj, men inte lika bra som CoD2.

CoD2 är så jävla awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boring hatar sönderscriptade spel. Blackops är ju bara nya CoD.


signatur
Medlem

Treyarchs sida och Black Ops så klart! Behöver de ens fråga?

Dock så funderar jag på att köpa moh och testa. Kanske har de gjort rätt en enda gång nu så den spelserien är bra. Onlineläget är säkert bra med tanke på att Dice utvecklat.

Medlem
Skrivet av zAce:

Medal of Honor känns som en BFBC2 rip-off med mindre alternativ

^^^ This

Medlem

Blir less på alla som ska jämföra MoH med CoD och tvärtom..

Det är ju för fan 2 olika spel så varför ska dem va lika varandra?
Folk klagar på att MoH borde vara mer lik CoD te.x och det får mig att undra vafan då för?

Ska Star Trek vara mer lik Star Wars?

Puss


signatur

FUBAR

Medlem

Oj vad dåliga modeller och texturer det var i filmen :S
Skitdålig ljussättning också.
För övrigt har ju CoD alltid varit sönderscriptade spel där man springer i en labyrint och konstant håller inne vänster musknapp. Ser mest "meh" ut.

Medlem

Kör garanterat på "plikten kallar".. Kommer bli fett med nazi-zombies också. Sedan väntar jag ivrigt på RAGE, som kommer rocka balle!

Medlem

Såg tv reklamen igår för spelet och trodde de va Call of Duty 3 eller liknande, ett spel som är minst 5 år gammalt, för inte såg det snyggt, spännande eller intressant ut i alla fall...såg riktigt riktigt b ut

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Jag tänker dock göra som jag sagt tidigare efter dom fullständigt skitit i CoD6 till PC och totalt ignorera detta spel. Aldrig tänker jag ge dom pengar efter dom visat hur jävla usel support dom ger till PC.
Black Ops kommer knappast bli mer fuskfritt än MW2 och bara det är en anledning till att strunta i det.

Fast.. Nu är du inte riktigt påläst.. Dels kommer det vara "dedicated servers" i Black Ops vilket medför att en "game master" eller vad man vill kalla det kommer kunna kicka och banna eventuella hackers. Det + Att det ganska säkerligen blir PunkBuster och det kommer också höja säkerheten, Modern Warfare 2 hade VAC från steam och alla vet att VAC suger.. Mer eller Mindre imo iaf.

Så dedicated servers + Punkbuster + mod tools + awesome trailers + mp was made be4 sp + trött på mw2 hackers = Instant Köp.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Ankan:

Jag gillade faktiskt mw2, tro det eller ej

Så gjorde även 20 miljoner andra som spelar det online regelbundet. Ungefär lika korkad kommentar som att säga "Jag gillade faktiskt WoW, tro det eller ej".

20 miljoner? Nu överdriver du i det grövsta.

Får se om det blir ett köp, vill ha lite is i magen och se vad andra tycker innan men blir väl att man förbokar i sista minuten..

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Jag tänker dock göra som jag sagt tidigare efter dom fullständigt skitit i CoD6 till PC och totalt ignorera detta spel. Aldrig tänker jag ge dom pengar efter dom visat hur jävla usel support dom ger till PC.
Black Ops kommer knappast bli mer fuskfritt än MW2 och bara det är en anledning till att strunta i det.

Det är inte samma utvecklare längre, dessutom används Punkbuster i det nya Black Ops vilket är 100 gånger bättre än VAC. Jag tror inte man kommer att se så många fuskare i Black Ops.

Medlem

Jag vågar knappt hoppas på ett bra FPS (multiplayer) till PC i dessa konsolltider.... fortsätter att hålla ögonen på black ops... vem vet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Nannonoys:

Fast.. Nu är du inte riktigt påläst.. Dels kommer det vara "dedicated servers" i Black Ops vilket medför att en "game master" eller vad man vill kalla det kommer kunna kicka och banna eventuella hackers. Det + Att det ganska säkerligen blir PunkBuster och det kommer också höja säkerheten, Modern Warfare 2 hade VAC från steam och alla vet att VAC suger.. Mer eller Mindre imo iaf.

Så dedicated servers + Punkbuster + mod tools + awesome trailers + mp was made be4 sp + trött på mw2 hackers = Instant Köp.

Intressant att du klankar ner på att han inte är påläst.

Black Ops kommer att använda Steam och VAC, på samma sätt som MW2.

http://callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty:_Black_Ops#PC-o...

Men fusket blir förhoppningsvis mindre, med tanke på dedikerade servrar med admins.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Det ser ut att bli en riktigt fet kampanj den här gången Ska skaffa så fort jag kan


signatur

Game long and prosper

Medlem

Spelat medel of honor nu .. Fyfan.. körde i ca 30 min sen stängde jag ner skiter. jag har varvar varje cod spel o sen bc2, och det var mig fan MYCKET roligare.. Längtar till nya cod släpps!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

12
Skriv svar