F1 2010 - lanseringstrailern

Robot
Medlem
F1 2010 - lanseringstrailern

Grymt bra spel!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Detta är förmodligen det spel som jag har sett fram emot mest...någonsin. Jag ska skynda som en galning till Siba på fredag (även fast det släpps imorgon på steam)


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Coolaste sport/racing trailern på 5 år.

Medlem

Måste säga att jag är lite besviken....
Beställt det och även kört de...

Inte alls som jag förväntat mig.
Härlig grafik som heter duga!
Härlig känsla med ratt!
dock så försvinner singelplayer grejer helt o hållet i detta spel.
Glöm Grid/Dirt speltypen, nu har du allt, nu skall man bara bevisa att man kan köra 11varv på en bana emot 26andra AIs som har rätt låg svårighetsgrad även fast det är hard. (tycker jag)

Det roliga börjar när man tar av alla hjälpmedel och kör mot svåraste motståndet, annars är de mer tröttsamt och lyssna på den ättrande V8an i 15min... :evil:

Men jag skall inte förstöra de roliga för er andra! bara min åsikt!
Kan knappt hålla mig tills jag får spelet så man kan börja lira mot andra online


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av Pro2Race:

Måste säga att jag är lite besviken....
Beställt det och även kört de...

Inte alls som jag förväntat mig.
Härlig grafik som heter duga!
Härlig känsla med ratt!
dock så försvinner singelplayer grejer helt o hållet i detta spel.
Glöm Grid/Dirt speltypen, nu har du allt, nu skall man bara bevisa att man kan köra 11varv på en bana emot 26andra AIs som har rätt låg svårighetsgrad även fast det är hard. (tycker jag)

Det roliga börjar när man tar av alla hjälpmedel och kör mot svåraste motståndet, annars är de mer tröttsamt och lyssna på den ättrande V8an i 15min... :evil:

Men jag skall inte förstöra de roliga för er andra! bara min åsikt!
Kan knappt hålla mig tills jag får spelet så man kan börja lira mot andra online

Kul att du spelat det 2 dagar innan release


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Faktiskt inte omöjligt att ha spelat det. Releasedagen varierar faktiskt runt om i världen och är redan släppt på flera platser. Sedan finns ju givetvis det andra som gör att man kan spelat det...

Medlem
Skrivet av karlsan:

Faktiskt inte omöjligt att ha spelat det. Releasedagen varierar faktiskt runt om i världen och är redan släppt på flera platser. Sedan finns ju givetvis det andra som gör att man kan spelat det...

Precis, därför jag bestämde mig för att köpa de, dels för att Codemasters racing gäng gör grymt härliga spel, men även för att detta är ett måste till min serie spel.

Men så här i eftertanke så tror jag mer att min besvikelse ligger i att F1 kanske inte är så roligt som GT/touringcars serier.

men de är ju snyggt att titta på 8)


signatur

Sim-Racing

Medlem

fan vad grymt detta ser ut asså, jisses om ajg inte var så värdelös i F1spel (Rafctor) så kanske deta vore ett måste.
men avsaknandet av Ex Räikkönen gör det lite mindre intressant min åsikt bara inge annat

Medlem

Fick mitt i brevlådan idag till PS3. Har dock inte provat det ännu.

h2o
Medlem

Har testat spelet på datorn och så otroligt lovande... ruskigt sugen på att köpa o spela det ordentligt men... att sitta med tangenbord och spela känns inte värt det. Samtidigt att lägga ut 2000-3000kr på en ratt känns lite väl mycket! Visst finns de några få för runt 500lappen men man tvivlar väl lite på hur bra dem är...

Har nån nå tips kanske?

1
Skriv svar