Inget kampanj-coop i Black Ops

Robot
Inget kampanj-coop i Black Ops
Medlem
Inget kampanj-coop i Black Ops

fan också,,, co op LAN är ju de bästa med många spel.

Medlem

Lite synd är det att man inte kan få lira kampanjen med en polare, blir alltid roligare då. Men man har alltid Reach, som får liras med flertalet polare istället
Å andra sidan är det väl multiplayer/zombies som gör att man fortsätter spela CoD, så jag kan förstå prioriteringen.

Medlem

Alltid ska det vara nått

Medlem

Kan ni definera tränings uppdrag?
Är det som spec-ops eller typ tutorial med 4000 dialoger?

Medlem

Jag undrar också vad träningsuppdrag innebär? Kan man spela dem splitscreen på en box så man kan spela med en kpmis hemma?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

ameh


signatur

where are you going to stand the buss wit the high benzin+

Medlem

Personligen är jag inte det minsta oroad. Treyarch vet hur mycket coop betyder för serien, det märkte de inte minst efter de släppte Nazi Zombies till World at War.
De kommer nog inte göra många besvikna, vänta och se.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Medlem

Underbart!!!!
Äntligen tar de tillbaka Split-screen! Nu slipper man bara spela wii när man har vänner över. Nu kan vi spela COD igen över split-screen. Hoppas vi kan spela online också som i COD 3 men det är nog önsketänkande.

Medlem

utvecklarna lyssnar fortfarande inte på vad spelarna vill ha..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag kommer inte köpa spelet. Kommer inte finnas dedikerade servrar till pc i sverige, eftersom dom valt att endast erbjuda dedikerade via gameservers.com kolla själv http://kotaku.com/5635939/call-of-duty-black-ops-will-have-ju...

Medlem

utvecklarna lyssnar fortfarande inte på vad spelarna vill ha..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Shrimpkebab:

Jag kommer inte köpa spelet. Kommer inte finnas dedikerade servrar till pc i sverige, eftersom dom valt att endast erbjuda dedikerade via gameservers.com kolla själv http://kotaku.com/5635939/call-of-duty-black-ops-will-have-ju...

Då blir det nog inte o köpa detta CoD


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Shit.. Aja hoppas att kroppsdelar kommer flyga!

Medlem

Jahopp då spara jag 500:- :/

Medlem

Jaha ja.. Jag som tyckte den roligaste delen i World at War just var att klara ut kampanjen i co-op... .___. Hindrar mig inte ifrån att köpa spelet, men är väldigt besviken.

Medlem
Skrivet av Shrimpkebab:

Jag kommer inte köpa spelet. Kommer inte finnas dedikerade servrar till pc i sverige, eftersom dom valt att endast erbjuda dedikerade via gameservers.com kolla själv http://kotaku.com/5635939/call-of-duty-black-ops-will-have-ju...

Spelar väl inte så stor roll jag och min klan har hostat servrar av gameservers i ca 2års tid nu så jag har inget ont å säga om varken ping lr support det har varit grymt bra!


signatur

b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.

Medlem
Skrivet av switch_air87:

jag och min klan har hostat servrar av gameservers i ca 2års tid nu så jag har inget ont å säga om varken ping lr support det har varit grymt bra!

Jag är lite intresserad, för jag och några polare funderar på att hyra. Det enda problemet känns att det närmaste stället ligger i Danmark. Har du siffror på vad du får för ping i snitt?


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Vem behöver coop? Sjukt överskattat, polare skall man skjuta, inte hjälpa över staket.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

<a href="http://www.youtube.com">Bara test</a>


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Bryr mig inte om co-op... dedicated servers däremot... :,(


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är väl samma som med BFBC 2 att man får hyra servrar.

Medlem

Epic fail med den såkallade "dedikerade servers" och nu detta?!
Har MoH ordentlig s.a.d.s support så kommer det spelet att njutas av istället.
Mycket ledsamt. Inte utan att man blir aningen besviken på Treyarch.
Förstår inte varför man inte kör samma stuk som med WaW.
Skyller säkert på piraterna, allmän praxis för att rättfärdiga behandlingen av pc-spelare...


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem
Skrivet av switch_air87:

Spelar väl inte så stor roll jag och min klan har hostat servrar av gameservers i ca 2års tid nu så jag har inget ont å säga om varken ping lr support det har varit grymt bra!

Tack, jag är inte orolig över pingen längre

1
Skriv svar