Spana in Firefall

Robot
Spana in Firefall

Storskalig onlinepangare från skaparna av World of Warcraft och Tribes.

#nyhetstips, #world-of-warcraft, #blizzard, #firefall, #starsiege-tribes


Medlem
Spana in Firefall

ush inte mera spel med denna teknade stil har fåt nog av det.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Ser lovande ut! Anmälde mig redan till betan.

Medlem

Fett!!!!
Men var tog Huxley vägen?

Medlem

Ser ut som Borderlands till grafiken Ser rätt så kul ut hoppas de är någe värt att vänta på:)

Medlem

Ser ut som Borderlands till grafiken Ser rätt så kul ut hoppas de är någe värt att vänta på:)

Medlem

WOW!!!

Det verkar ju friggin helt jävla underbart!!

I buy pink sheet..

Medlem

Vem skulle villa lämna blizzard?

Medlem

Argh, inte mer "tecknade" spel! Känns som en ursäkt för att inte kunna eller orka skapa mer realistiska spel med högre detaljrikedom och naturtrogna skuggor etc.

Medlem

Ser ju skitballt ut :>

Medlem

Jag förstår inte varför folk är så mot cell shading? Själv är jag så trött på alla Dirt spectrum "realism" shooters som Yahtzee hade sagt det. Tycker det är en väldigt skön grafikstil.

Medlem

MMO eh? Såg ju lite småskoj ut måste jag säga.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

mmofps? ja tack!

Medlem

Ser hur coolt ut som helst men jag kommer att vänta på den fulla versionen eller i alla fall på öppna betan eller nått sånt.

Medlem

Jag hade köpt den tecknade stilen om de bara skippade de svarta sorglinjerna runt karaktärerna/monstren...

Medlem
Skrivet av Akitosh:

Jag förstår inte varför folk är så mot cell shading? Själv är jag så trött på alla Dirt spectrum "realism" shooters som Yahtzee hade sagt det. Tycker det är en väldigt skön grafikstil.

jag kan svara på varför jag inte är så mycket för cell shading spel.
först var det coolt med det men man trörtnade väldigt fort på stilen sen så brukar det bli ganska fula hack i dom svarta sträken och nu så käns det som att det kommer så många såna här spel och att man itne orkar mer med det.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Tycker det ser potentiellt bra ut! Men miljöerna verkar lite tråkiga?

Medlem

Som Tabula Rasa fast bättre, jippie! Det här är det första nya spelet på evigheter som ens lyckas fånga ens intresse och det var på tiden.

Medlem
Medlem

Alla som klagar på grafiken:

Den är skitbra gjord, kolla ljuseffekterna, skuggor osv..
Ser så ut iaf..

Inte verkligt? Nej, men vad fan är det i spelväg..?
Ett av de största *suck* spelen hittills har lyckats bra utan verklighetstrogen grafik.

Vill du att det skall vara mörkt och dystert ala *insert random tps here*, skit i att köpa det då..?

Folk klagar helvete redan innan det är släppt..
Wheeeaaat??? *really surprised face*

Ish
Medlem

Är det typ Borderlands eller ett MMO-Action? Jag ser både Borderlands. Tribes, C&C: Renegade och en gnutta Global Agenda element där..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Eh.. Nej tack.

Är som många andra här redan så himla trött på denna tecknade stil a lá Warcraft3-Wow-Diablo3 (!!!) och SC2 (till viss del, don't deny it!).

Kan vara arbetsskada, eftersom jag sitter med liknande arbetsuppgifter, but still.

Mindre cartoon åt folket

PS: Känns som att Blizzard verkligen hittat sin nisch här.. Vilket är lite synd, då jag verkligen inte orkar mer av denna grafiska stil..

PPS: Till alla som whinar över att vi uttrycker våra åsikter på detta FORUM, trolla mindre yao! ;D

Medlem

Hehe..

Knappast whine..
Tycker bara det är synd att folk dissar ett kommande bra (?) spel innan man egentligen vet någon om det pga att det har svarta streck som konturer..

Jag är inte trollet i denna frågan, btw..

Medlem

Starsiege: Tribes väcker minnen till liv igen hoppas de kan göra något lika bra som de va en gång i tiden ^.^

Medlem

borderlands online? Succés :DDDDD


signatur

Rwa?

Medlem

Jag tycker det ser mycket intressant ut. Bryr mig inte så jättemycket om grafiken. Det som betyder något i slutändan är hur dom får till gameplay och av att döma på videon så verkar dom i varje fall ha något intressant på gång.

Medlem

jag tyckte de påminde om Alien Swarm (roligt gratis co-op på steam) fast tredjeperson/fps shooter med MMO-element Väldigt lovande och grafiken var nice, men miljöerna var kanske en gnutta kala, får hoppas de lägger in mer detaljer senare.

Medlem

När kommer det? försenat eller?

Medlem

fick syn på detta spelet i en alienware annons som jag får lite då o då i mailet, skrev upp mig på beta direkt eftersom jag digga borderlands enormt, när man väl plöjde igenom de me kompisar
jag säger mer cell-shad´ade spel, jag är enormt trött på alla bruna/gråa/mörka spel iaf!

Medlem

Jag efterlyser en betanyckel (till mig).

12
Skriv svar