Mobile Suit Gundam tillkännagivet

Robot
Inaktiv
Mobile Suit Gundam tillkännagivet

Snygga robiotar. Kan nog bli kul de där.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Ser ut av bygga på 08th MS Team, min favorit :]

Wich reminds me, måste bygga klart mina gunpla's.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

NNNEEEEEEJJJJJ!!!!!!!!

Inte till PS3!!! *snyft*

Medlem

Hade mer hoppats på ett Robotech lir ... robotar i Gundanium är ju bara oövervinnerliga ingen sport

Tar tillbaka det där, Mobile Suit Gundam: The 08th MS Team verkar vara lite mer "realistiskt". Får hoppas det e baserat på denna serie då.

Medlem

Finns iof redan ett robtech spel till PS2/GameCube/Xbox.
http://www.gamespot.com/ps2/action/robotechbattlecry/index.ht...
Men skulle inte skade med ett till kanske.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Inaktiv

haha..jag har aldrig förstått mej på gundam...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Ohhh Transformers goes to Japan!

Skämt å sido. Jag vill se ett nytt Robotech-spel. Battlecry sakande vettig handling tycker jag... var lite för mycker arcad över det.

Men Gundam kan säkert bli roligt

Medlem
Skrivet av Fardion:

Ohhh Transformers goes to Japan!

Skämt å sido. Jag vill se ett nytt Robotech-spel. Battlecry sakande vettig handling tycker jag... var lite för mycker arcad över det.

Men Gundam kan säkert bli roligt

Robotech: Invasion finns ju till ps2an också, men det spelet skulle jag inte rekommendera

Medlem
Skrivet av cribba:

Ser ut av bygga på 08th MS Team, min favorit :]

Wich reminds me, måste bygga klart mina gunpla's.

skulle vara nice om det var så, istället för massor av super gundams så är det veteranerna i dom som gör skadan

Medlem

Förhoppningsvis kommer ett nytt (bra) Robotech lir nu när Robotech: Shadow Chronicles snart har biopremiär. De verkar lägga mycket cash på att både göra filmen och den (som jag förstått det) den efterföljande serien. Så har vi tur tar det och gör ett rejält spel oxå

För mer info om Shadow Chronicles: Robotech.com

Gundam 08th MS Team är den klart bästa serien, kort men bra, som andra redan sagt, så hoppas även jag på att de bygger spelet på just den serien, då blir det förhoppningsvis lite match av det hela istället för man är oövervinnerlig.


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

skulle vara nice om det var så, istället för massor av super gundams så är det veteranerna i dom som gör skadan

Jepp, jag gillar när de gjort det lite mer realistiskt jämfört med vissa andra av serierna där de kan flyga hur snabbt som hellst och vrida på robotens armar i helt konstiga vinklar.

Det är kul med lite tyngre grejor :3


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

skulle vara nice om det var så, istället för massor av super gundams så är det veteranerna i dom som gör skadan

Jepp, jag gillar när de gjort det lite mer realistiskt jämfört med vissa andra av serierna där de kan flyga hur snabbt som hellst och vrida på robotens armar i helt konstiga vinklar.

Det är kul med lite tyngre grejor :3

ahh kommer fortfarande ihåg när en veteran släpper lös i en jävla skräp mech, även fast det var år sen jag såg den >.<

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Fardion:

Ohhh Transformers goes to Japan!

Skämt å sido. Jag vill se ett nytt Robotech-spel. Battlecry sakande vettig handling tycker jag... var lite för mycker arcad över det.

Men Gundam kan säkert bli roligt

Robotech: Invasion finns ju till ps2an också, men det spelet skulle jag inte rekommendera

Invasion var helt ok, men man lär vara en fan av Robotech och i synnerhet cyclones *räcker upp hand*

Medlem

Personligen hade jag nog föredragit att få spaka Freedom från Gundam Seed Destiny... Eller varför inte Justice... Fast då har jag ju fastnat för de där super-gundams som ni inte tycker så mycket om. Serierna Gundam Seed och Gundam Seed Destiny är för övrigt den bästa Animen jag nånsin har sett... Rekomenderar den starkt.

Medlem

SHOGO TVÅ, det blir nått det.

Medlem
Skrivet av Kaptens:

Personligen hade jag nog föredragit att få spaka Freedom från Gundam Seed Destiny... Eller varför inte Justice... Fast då har jag ju fastnat för de där super-gundams som ni inte tycker så mycket om. Serierna Gundam Seed och Gundam Seed Destiny är för övrigt den bästa Animen jag nånsin har sett... Rekomenderar den starkt.

Finns redan gundam spel baserade på seed på PS2an tror jag, som ska vara översatt :/

Medlem

Nice. Jag är inget större Gundam fan, men ett mechspel till PS3 låter lockande.


signatur
1
Skriv svar