Vampire World-trailer

Robot
Medlem
Vampire World-trailer

Wow. Det var längesedan man såg en så amatöraktig och stel 3D-animering. Om de ville ge intryck av en "back to the 90's" så har de lyckats.

Medlem

Hade förväntat mig något bättre, det gäller ett spel ju!

ptr
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Wow. Det var längesedan man såg en så amatöraktig och stel 3D-animering. Om de ville ge intryck av en "back to the 90's" så har de lyckats.

håller med fullständigt!

Medlem

Jo, riktigt fula 3d-modeller.


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

fan vad stelt och dåligt det såg ut!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

*kräks*


signatur
Inaktiv

uuh, fan vad uselt. Synd, vampyrer är nice.

Medlem

Pinsamt stela animationer och tråkiga modeller...

Medlem

Hahaha. Öststatare nu får ni sluta göra spel!

Jag generaliserade. Kan man klandra mig för det?


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Skrivet av skribb:

Hahaha. Öststatare nu får ni sluta göra spel!

Jag generaliserade. Kan man klandra mig för det?

Vadå Bohemia är ju go och Akalla med


signatur
Medlem
Skrivet av RazorShard:

Wow. Det var längesedan man såg en så amatöraktig och stel 3D-animering. Om de ville ge intryck av en "back to the 90's" så har de lyckats.

Medlem

Usch vad trist det såg ut. Sen tycker jag det är så tråkigt när dom gör sånna här dryga filmer och inte ingame, då känns det rätt meningslöst. Verkar mest vara hjärndöd action.

Medlem

Då är jag altså ensam om att digga retro-vibbarna jag fick ifrån videon.
Fan, jag blev sugen att koppla in PSX:en av det här!

Medlem

Väldigt likt grafiken i... Vet inte, ser ut som ett porr spel, lite grann. "Vi hittade ett 3D program på Pirate Bay, och Berra tycker om datorer. Han kan göra modeller och animationer."

Inte ens halvkul

Medlem

Ja, det dår såg ju så särdeles vackert ut. Förhoppningsvis har dom lagt ner mer arbete i själva spelet. I annat fall kommer man faktiskt ganska långt på en bra spelmekanik och en (åtminstone) dräglig spelmekanik. :]


signatur

An answer by nature is a reply. A reply is not necessarily an answer.

Medlem
Medlem
Skrivet av Harafnir:

Väldigt likt grafiken i... Vet inte, ser ut som ett porr spel, lite grann. "Vi hittade ett 3D program på Pirate Bay, och Berra tycker om datorer. Han kan göra modeller och animationer."

LOL! På pricken, Harafnir!

Medlem

FASIKEN!
Fick Vampire: The Masquerade - Bloodlines vibbar först, fast de gick över rätt så fort.

Ja ja, de fixar förhoppningsvis till animationerna innan släppet.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

Men kom igen ungar, jag gjorde ett account bara för att kunna ranta på er.
Vart kommer de här attacken på grafik ifrån, jag hade för mig att spel är gjorda för att presentera utmaningar och gåtor för att testa spelarens förmågor och väcka intresse.
Man hör nån klaga på grafik och voice-acting eller ens story, allt det är för f*n irrelevant. Prova vida eran vy lite grann spela något annat som inte blivit utannonserat på någon billig speltidning ni prenumererat på, något annat som alla ändå känner till som ett "bra" spel.
Jag har förresten snott alla dessa åsikter från någon annan, men de är jävligt bra punkter!

Snitsigt att dra upp en årsgammal tråd för att klaga på folk som klagar. Tillåt mig kontra lite snabbt:

Vad man som åskådare kan döma ett spel är efter vad som visas upp av det. Tycker utvecklarna eller utgivarna att de har intressant gameplay av något slag men väljer att visa upp ett intetsägande klipp med tex. dålig grafik, skrattretande röstskådisval eller vad-som-helst som inte visar vad spelet egentligen har att komma med kan de inte vänta sig att den stora massan ska döma det efter något annat.

1
Skriv svar