Fallout 2 restaurerat

Medlem
Fallout 2 restaurerat

FAN VAD FINT!

Medlem

Gah! Jag tipsade om det här idag, men Aresz måste ha varit snabbare!

Hur som helst så måste jag gräva fram mitt Fallout2 igen.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Låter UNDERBART, nu kanske de fixat buggarna som låste fast en ibland

p.s. våga köra låg INT karaktär.

Inaktiv

Nice, men tänkte att det skulle vara grafiskt uppdaterat när jag läste "Restaurerat"...

Medlem

Varvade F2 igen för några månader sen och är inte så sugen på att redan köra om det igen... men om jag känner mig själv rätt så sitter jag där och spelar ändå om någon vecka:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

najs.. kul att se gamla pärlor putsas


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Mäktigt, installerar nu:heart:


signatur
Medlem

Jag har aldrig spelat Fallout och efter allt prat om serien efter att 3:an tillkännagivits känner man sig rejält sugen.

Det skall tydligen vara en riktig höjdare.

Skrivet av Gamblor:

Jag har aldrig spelat Fallout och efter allt prat om serien efter att 3:an tillkännagivits känner man sig rejält sugen.

Det skall tydligen vara en riktig höjdare.

Då har du verkligen missat något. Gillar man RPG är Fallout 1,2 ett måste. Men man måste ha ett öppet sinne för folk idag har svårt för 2d grafik. Men för folk som spelat det när det kom ut är det fortfarande guldklimpar.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Veritech:

Gah! Jag tipsade om det här idag, men Aresz måste ha varit snabbare!

Hur som helst så måste jag gräva fram mitt Fallout2 igen.

tipsade senast igår, pwnd

har installerat men inte testa än, har inte haft tid men en mycket bra anledning att lira om det bästa RPG evah!

Medlem

Man kan inte annat än att älska den totalråa och svarta humor som genomsyrar hela spelets atmosfär och den trevligt obscena bilden av spelet är ju inget dåligt det heller.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

installera just nu

ska bli spännande detta !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Yay! Tänkte att jag skulle spela igenom Fallout 2 igen någongång, och så kommer detta och polerar spelet ännu mer!

Inaktiv

War... war never changes

så underbar atmosfär i FO-spelen, 50talsvisionen av apokalypsen med kärnvapenkrig "duck & cover"

Medlem

~OoOoOoh~ Mer Fallout 2 sitter fan inte fel, i spänd väntan på vad Bethesda har hittat på med 3'an.

(Hej Vio o/~)


signatur

An answer by nature is a reply. A reply is not necessarily an answer.

Medlem

Hade också hoppats på en grafisk restaurering. Visserligen ligger inte tyngdpunkten i spelet på grafik men efter att ha lagt 100-tals timmar (utan att klara det, rollspel är roligast i början, hehe) på spelet vill hag nog ha mer än nya områden. Inte 3d men lite polish kanske.

Medlem

Coolt, fanprojekt ftw!

Medlem

Jävla synd att res-hacket är så buggigt, skulle gärna spela detta igen om man kunde få lite högre upplösning... ser ju helt ok ut i 1024x768 men får bara första "skärmen" i spelet att funka..


signatur
Medlem

Grafisk restaurering OCKSÅ? Jag hoppas ni förstår vilken tidsåtgång ni snackar om. Vi snackar i princip om ett helt nytt spel.

Medlem
Skrivet av Katana:

FAN VAD FINT!

Din jävel, du tog orden ur munnen på mig.

Medlem
Skrivet av Schimpans:

Grafisk restaurering OCKSÅ? Jag hoppas ni förstår vilken tidsåtgång ni snackar om. Vi snackar i princip om ett helt nytt spel.

Ptja, att önska kostar inget.

Medlem

Bara jag som läste "Fallout 2 Restaurang" and went like! OMG awsome!
?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Bara jag som läste "Fallout 2 Restaurang" and went like! OMG awsome!
?

Haha vad grymt att bara få se alla namnen från Fallout.

"Jag tar en iguana-on-a-stick och nuka cola till det"
"Det blir 50 kapsyler"
"Säg 25, annars gör jag ett nytt hål till ditt huvud."

Medlem

En pub med Fallouttema vore allt nåt, med Falloutsoundtracket i högtalarna.

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Bara jag som läste "Fallout 2 Restaurang" and went like! OMG awsome!
?

Det hade faktiskt varit riktigt nice med en Fallout restaurang. Valve 13 kunde den heta och alla servitörerna har blå overaller. Dagens specialare är GECK.

1
Skriv svar