360-demo av Turok släppt

Robot
Inaktiv
360-demo av Turok släppt

Är det bra då?

Medlem

Har hört från flera att spelet är väldigt mediokert, demot ger iaf det intrycket.

Medlem

Måste testas


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför är mitt Live så himla segt? Haft på nerladdningen i en kvart, och 2% har det kommit.
Demos på 1GB brukade ju ta 20 minuter förr :/

Inaktiv
Skrivet av Rooty:

Varför är mitt Live så himla segt? Haft på nerladdningen i en kvart, och 2% har det kommit.
Demos på 1GB brukade ju ta 20 minuter förr :/

Samma här , har försökt tillexempel med The Club demo och är på 18% efter 5 dagar

Medlem

Skumt att spelet inte finns på mitt amerikanska konto??? Måste jag skapa ett europeiskt/svenskt för att få testa turok??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Roligt att jag skickade iväg mitt xbox idag som har fått ring of death.. :<

Medlem

de e lite små kul , men animationen när man blir ned knuffad av en dinosaurie är riktigt tråkig , man blir nedknuffad ca 25000 gånger och så får man se samma animation varje gång , sen e grafiken ganska tråkig! raptorerna är också ganska jobbiga , kommer nya hela tiden från en massa skumma ställen som små hål i väggen och sånt!

Medlem

Går alldeles för segt för att jag ska orka tanka idag, får vänta lite

Medlem

Hoppas på gud att det äger..
Glömmer aldrig 64 versionen.

Medlem

Man blir dödad lite för lätt. Ca 4 - 5 slag så är man död, för då ser man bara en massa rött på skärmen så man vet inte var man är...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Fan vad det ska ta tid.


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Doh så har man sin box på lagning får hoppas det kommer ett demo till pc istället.

Inaktiv

Tycker det bara skriker mediokert om spelet... Kontrollerna är väldigt konstiga enligt mig och det är egentligen inget som gör spelet lite mer prestigefullt. Jag trodde att pil och båge skulle göra spelet lite roligare men det skrek mediokert om det ocskå.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Trodde det var PC demo från början

Medlem

nu kan man börja träna på TK achievment!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

längtar tills det komemr verkar bli grymt bra:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Demot är hur coolt som helst! Blodigt, våldsamt och snyggt och bara allmänt coolt !

Svårt tufft att skjuta iväg en fet pil igenom en dinosaur och sedan springa fram och stampa fast en kniv i huvudet på den.

Detta tror jag att jag kommer att köpa! Coop i fullversionen också va?

Och segt ifrån Live? Får ner 1gb på ungefär 7-8 minuter.

Medlem
Skrivet av Elit-mannen:

Demot är hur coolt som helst! Blodigt, våldsamt och snyggt och bara allmänt coolt !

Svårt tufft att skjuta iväg en fet pil igenom en dinosaur och sedan springa fram och stampa fast en kniv i huvudet på den.

Detta tror jag att jag kommer att köpa! Coop i fullversionen också va?

Och segt ifrån Live? Får ner 1gb på ungefär 7-8 minuter.

Hoppas ditt citat stämmer äntligen någon som är positiv .. kan knappt bärga mej tills pc release och hoppas det är COOP också.

Medlem

Snart tankat klart


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Bara jag som hade dålig framrate? Blir inget köp för min del iaf.


signatur

War never changes.

Medlem

Mitt flyter på hur bra som helst iallafall.

Vapnet som jag tycker är coolast i demot är pilbågen alltså. Och kniven.

Helst då man avlossar en pil i sista sekund rätt in i munnen på en dinosaurie och ser den sprattla med svansen och benen i backen av smärta.

Låter lite psyk aktig nu hehe, men tycker det är hel ballt!

Medlem

75% här, får nog testa det imorgon.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag trodde spelet skulle vara riktigt dåligt, men jag blev faktiskt överraskad över hur roligt det var. När demot var slut ville jag verkligen fortsätta spela till skillnad från de tidigare demon jag spelat på XBL.

Det jag gillade mest var att demot var ganska öppet för hur man ville köra, i alla fall i mitten av demot. Jag tycker det känns som att möjligheten att smyga i dagens fps, har försvunnit helt(men inte i det fantastiska Crysis). Därför var det kul att i detta demo kunna döda sina fiender ljudlöst med kniven eller med pilbågen. Och att döda soldaterna och dinosaurierna med kniven var väldigt tillfredställande.

Tyckte i alla fall att demot var underhållande även om det inte håller samma standard som COD 4, Crysis, HL 2 osv så var det ändå kul för att vara ett vanligt simpelt fps.

Sen var det jävligt fult också...

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Skumt att spelet inte finns på mitt amerikanska konto??? Måste jag skapa ett europeiskt/svenskt för att få testa turok??

Joo, USA och Japan har inte fått demot ännu.

"Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Hong Kong, India, Ireland, Italy, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Singapore, Spain, Sweden, Switzerland, Taiwan and United Kingdom"

är länderna som fått demot.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Vad jag har hört så ska man enbart kunna köra ett par av singleplayer-banorna i co-op. Och då är de omgjorda på något sätt.

Demot imponerade inte speciellt mycket på mig. Det verkade sunkigt. Jag hade gärna haft lite mer öppna miljöer.


signatur

"When there is no more room in hell, the dead will walk the earth."

Medlem

AAAAAAH! Så har jag inget jävla internet! AVLID TELIA!

Och ja, jag skriver från annan ort.


signatur

Videomupp

Medlem

Hann spela lite igår och ska bli mer nu, det första som slog mig var hur go "känsla" det var i vapnen, känns annars som ett helt OK spel.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Kan dom inte släppa det på PSN också, mitt Xbox är inte kopplat till internet just nu och är för lat för att fixa fram en nätverkssladd. (Dagens I-landsproblem)


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

12
Skriv svar