Film: Dinosaurierna i Turok spänner musklerna

Robot
Film: Dinosaurierna i Turok spänner musklerna
Medlem
Film: Dinosaurierna i Turok spänner musklerna

spännande att alla utvecklare säger typ ""vi har de bästa animationerna, vi har den bästa AI:n och så vidare haha!

Men det ser ju rätt okej ut tycker jag nog!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tycker att animatinerna på dinosaurerna ser väldigt bra ut iofrsj.. Dock roligt att se hur fienden sprang rakt emot honom när han samtidigt snackade om hur grym AI:n skulle vara


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Inaktiv

Tyckte demot var mest skit


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem

Demot var bland det värsta jag har spelat. Hur fan någon kunde tycka att det var roligt var över mitt förstånd. Jag sprang rakt igenom det med kniven framme, nåt annat behövdes inte. Sen att röstskådespeleriet och hur de använde sig av de övriga karaktärerna var under all kritik ska vi inte prata om. Snacka om dålig inlevelse och okunskapen av att skapa ett spel som drar in en i världen...

Medlem

Najs detta kan bli något.. Till PC dvs, syntes ju tydligt när spelaren skulle vända sig om att det ingame material som fanns i filmen var spelat på en konsol och gamepad och det såg... lamt ut på något sätt. 5 sekunder att svänga 180º, kom igen...
Ser fram emot PC demot.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

verkar bli ett grymt spel längtar tills man får testa det:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av LoCK:

Demot var bland det värsta jag har spelat. Hur fan någon kunde tycka att det var roligt var över mitt förstånd. Jag sprang rakt igenom det med kniven framme, nåt annat behövdes inte. Sen att röstskådespeleriet och hur de använde sig av de övriga karaktärerna var under all kritik ska vi inte prata om. Snacka om dålig inlevelse och okunskapen av att skapa ett spel som drar in en i världen...

var tråkigt höra inte testat demo finns det en pc demo:O?
hoppas det bara är så i demon då:)
och att dom fixar sånt tills dom släpper det.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Demon är i en mörk jävla dimm grotta.. tror fan resident evil 4 på ps2 har bättre grafik och detta är en konsoll som har bluray men dom är väl inkompetenta.

Medlem

Ser fan jävligt snyggt ut , oavsett grafiken äre animationerna och immersiveness jag är mest intresserad vid , hoppas på PC release snarast :/

Medlem

Well får väl hoppas på att slutprodukten inte är lika illa som demot

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Demon är i en mörk jävla dimm grotta.. tror fan resident evil 4 på ps2 har bättre grafik och detta är en konsoll som har bluray men dom är väl inkompetenta.

Nja, början på demot är i en grotta.

Medlem

alltsåååååå, vad är det som ska impa på mig? allt jävla skit man har sett nu i ett år eller att dom har DiNoUsaRiREr _OCH_ ENEMIES woah woah woah woah woah!

ARG JAG BLIR! skitspel det här kommer att vara.

Medlem

För mig brukar det dyka upp varningsflaggor när jag hör "Truly next gen ...", "Most immersive game", "Best animations in any game", "This innovative game".

"AI must be able to react to different situations", no shit? Vilket spel fungerar inte så?

Demo'n kändes väldigt medioker. Men denna trailer fick mig bara att bli arg. En trailer ska aldrig... ALDRIG ha en berättar röst i bakgrunden som drar en massa buzzwords eller citerar journalister från spelmässor. Gör om, gör rätt!

Medlem
Skrivet av Dvorak:

För mig brukar det dyka upp varningsflaggor när jag hör "Truly next gen ...", "Most immersive game", "Best animations in any game", "This innovative game".

"AI must be able to react to different situations", no shit? Vilket spel fungerar inte så?

Demo'n kändes väldigt medioker. Men denna trailer fick mig bara att bli arg. En trailer ska aldrig... ALDRIG ha en berättar röst i bakgrunden som drar en massa buzzwords eller citerar journalister från spelmässor. Gör om, gör rätt!

men verkligen! :evil::evil:

Medlem

Har haft turok förhandsbokat ett bra jädra tag, men efter att ha testat demot så sprang jag till datorn och avbokade. Jag har sällan blivit så besviken av ett spel. Det var verkligen inte bra nånstans

Medlem

Kan inte annat än hålla med. Dög som underhållning för stunden. En stund som varade i tio minuter.

Medlem

Deras så kallade avancerade AI är väldigt dum. Tycker att dom bara står och gör ingenting i bland.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Med tanke på hur linjärt spelet är och hur korridorinriktade kartorna är kan jag inte ens se hur en avancerad A.I skulle göra nån nytta, jämfört med skriptning.

Medlem

ställer mig frågan, kan inte utvecklarna själva se att deras spel är sämst? nu tänker jag på andra spel också...

Medlem
Skrivet av lapa:

ställer mig frågan, kan inte utvecklarna själva se att deras spel är sämst? nu tänker jag på andra spel också...

självkritik kan vara svårt ibland,
och det blir inte lättare om man har en massa ja sägare runt omkring sig som inte vågar kritisera.

Medlem
Skrivet av straxdax:
Skrivet av lapa:

ställer mig frågan, kan inte utvecklarna själva se att deras spel är sämst? nu tänker jag på andra spel också...

självkritik kan vara svårt ibland,
och det blir inte lättare om man har en massa ja sägare runt omkring sig som inte vågar kritisera.

Det där har jag frågat mig så jäkla många gånger. Ser de inte att det är skit eller står de där och haussar något som de vet är halvhjärtat. Fan vad bittert det måste vara i så fall.

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av straxdax:
Skrivet av lapa:

ställer mig frågan, kan inte utvecklarna själva se att deras spel är sämst? nu tänker jag på andra spel också...

självkritik kan vara svårt ibland,
och det blir inte lättare om man har en massa ja sägare runt omkring sig som inte vågar kritisera.

Det där har jag frågat mig så jäkla många gånger. Ser de inte att det är skit eller står de där och haussar något som de vet är halvhjärtat. Fan vad bittert det måste vara i så fall.

Antagligen är det alternativ två. Tror inte utgivaren skulle bli så glad om de sa "Alltså, det är ett ganska mediokert spel. Vi satsade inte allt för hårt, ingen var riktigt sugen på att göra ett turok spel. Sorry."

Bara att försöka släppa det och få så många som möjligt att köpa så att de får tillbaka för utvecklingskostnaden.

Medlem

"we use a very intelligent AI system"

jo tjena det har jag hört förut

Medlem

Släpps la soon enough te 360n & ps3an får se rekationen då och om de blir te o införskaffa till PC:n

1
Skriv svar