Film: The Making of Turok del 4

Robot
Medlem
Film: The Making of Turok del 4

Ju mer jag ser från denna titel ju mer övertygad blir jag att slutprodukten blir ytterst medioker...tyvärr...spelet hade potentialen men sumpade den.

Dessutom förstärkte demot mitt anade gamersinne


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Ju mer jag ser från denna titel ju mer övertygad blir jag att slutprodukten blir ytterst medioker...tyvärr...spelet hade potentialen men sumpade den.

Dessutom förstärkte demot mitt anade gamersinne

Måste bara hålla med dig om detta. Demot var ett bra sätt att skrämma bort eventuella köpare. Jag förstår inte hur nån med intelligens kan släppa kod(även för att vara ett demo) i så dåligt skick.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Får la se i slutändan.

Medlem

"the greatest thing about turok is that he doesnt want to be a hero..."

Typ ok... wtf?!? snacka om störda speltillverkare, inte konstigt att spelet är sämre än soldier of fortune pay back!


signatur

Everyday I worry all day

Medlem
Skrivet av Angelino:

"the greatest thing about turok is that he doesnt want to be a hero..."

Typ ok... wtf?!? snacka om störda speltillverkare, inte konstigt att spelet är sämre än soldier of fortune pay back!

Snarare det mest uttjatade konceptet i underhållningshistorien.

Medlem

Det här spelet kommer att floppa totalt. Det gick från WOW det här ska köpas till att det kan knappt anvädas till toapapper material.

Om nån butik rear ut det för en 100 lapp så kan det tänkas att man köper det men då ändas för TK achivments haha

1
Skriv svar