Film från nästa World of Warcraft-patch

Inaktiv

Samma med mig, laggt ner WoW för länge sen, men ser bra mysigt ut.


signatur

sleeplezz

Inaktiv
Skrivet av hyfer:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av bleak:
Skrivet av gryzor:

har vi ihjäl alla wow-spelare på ett bräde, saknar INGEN dem och vi har bättre anvädning av skattepengarna... DO IT!

Bättre användning av skattepengarna? Hur menar du ? : b

Jag vet inte om killen inbillar sig att staten betalar deras subscriptions eller något

Tror han menar på att alla wow-spelare är arbetslösa och sitter hemma och suger på a-kassan.

hm, inte för att jag tror det är så farligt många som gör så, men skulle vara intressant med en statistik på det. jag jobbar 75-100% och hann ändå raida några gånger i månaden osv när jag var seriös.

Fast tror att sånna personer lika gärna hade kunnat fastna i nåt annat beroende som poker, trav etc.

Medlem
Skrivet av moberg:
Skrivet av WildThing:

Brukar inte klaga på felstavningar, men man måste ju säga att "Furu of the Sunwell" ser lite småkul ut ^_^

brukar inte heller klaga, men läs igen så kanske du ser vad det står.

han syftade inte på filmen utan på:

Skrivet av FZ:

World of Warcraft kommer inom kort begåvas med en innehållspatch vid namn Furu of the Sunwell.


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

aaargh...!!
allt... så... fyrkantigt...
får ögonen.. att blöda...
måste titta på bordslampans.. runda form..

Tvi vale fyrkantig grafik ser fult ut nuförtiden, nästan lite som pixelgrafiken var för flera år sedan

Jag spelade WoW för första gången när betan i USA kom någon gång under hösten 2004. Det är 2008 nu. Jag tycker att grafiken fortfarande är ursnygg i WoW och jag vet inte vilket annat spel från 2004 som håller sig såpass väl, rent grafikmässigt.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av ForrestFox:

aaargh...!!
allt... så... fyrkantigt...
får ögonen.. att blöda...
måste titta på bordslampans.. runda form..

Tvi vale fyrkantig grafik ser fult ut nuförtiden, nästan lite som pixelgrafiken var för flera år sedan

Jag spelade WoW för första gången när betan i USA kom någon gång under hösten 2004. Det är 2008 nu. Jag tycker att grafiken fortfarande är ursnygg i WoW och jag vet inte vilket annat spel från 2004 som håller sig såpass väl, rent grafikmässigt.

Ehum.. Half-Life 2, någon?

Medlem
Inaktiv
Skrivet av bleak:

hm, inte för att jag tror det är så farligt många som gör så, men skulle vara intressant med en statistik på det. jag jobbar 75-100% och hann ändå raida några gånger i månaden osv när jag var seriös.

Fast tror att sånna personer lika gärna hade kunnat fastna i nåt annat beroende som poker, trav etc.

Det var ju ett skämt från gryzors sida, vilket jag försökte förklara för Ankh. Tror inte att alla wow-spelare sitter hemma och lever på a-kassan i och med att hälften av alla wow-spelare är p12.

Medlem
Skrivet av Kazuo:
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av ForrestFox:

aaargh...!!
allt... så... fyrkantigt...
får ögonen.. att blöda...
måste titta på bordslampans.. runda form..

Tvi vale fyrkantig grafik ser fult ut nuförtiden, nästan lite som pixelgrafiken var för flera år sedan

Jag spelade WoW för första gången när betan i USA kom någon gång under hösten 2004. Det är 2008 nu. Jag tycker att grafiken fortfarande är ursnygg i WoW och jag vet inte vilket annat spel från 2004 som håller sig såpass väl, rent grafikmässigt.

Ehum.. Half-Life 2, någon?

Tycker du inte att HL2 har tappat mycket sedan 2004? Jag tycker de flesta spelen som försöker vara någorlunda verklighetstroget tappar betydligt snabbare än ett som är "tecknat". Men det kanske bara är jag


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Jag tycker att grafiken fortfarande är ursnygg i WoW och jag vet inte vilket annat spel från 2004 som håller sig såpass väl, rent grafikmässigt.

Ursnygg är att ta i - men visst duger den i brist på annat. Det flyter åtminstone bra utan att för den delen se ut som Delta Force 1 i minsta upplösning.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Var det Diablo jag såg slutet av trailern?

Medlem
Medlem

Blizzard småäcklar mig tamefan.

Inaktiv

Ja nu måste man ju köpa WoW igen när de anstränger sig såhär hårt.

Inte.

Inaktiv

Nej tack, lagt för mycket tid på WoW som det är redan, varit fryst sedan 26:e Jan och kommer fan aldrig öppna eländet mer


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Allvarligt grabbar, är det inte dags att lägga ner "wow-suger-för-att-alla-spelar-det"-attityden. Vi vet ju redan att ni är tuffa killar.

Medlem
Skrivet av impact:

Nej tack, lagt för mycket tid på WoW som det är redan, varit fryst sedan 26:e Jan och kommer fan aldrig öppna eländet mer

Aha, nu när vi ändå är i gång att berätta för varann vilka spel vi inte spelar längre kan jag också dra en lista på ett par som jag lagt av med och är fan så nöjd med att jag gjort det!

Tetris
Halo 1
Rick Dangerous
Civilization - Call to Power 1 & 2

Bara för att ta några som jag gissar kan vara intressanta för Er andra...

Skrivet av zauii89:

Blizzard småäcklar mig tamefan.

Ja mig också, jag är så där typisk svensk som hatar när det går bra för andra! Speciellt företag som ansågs tidigare för ett kvalitetsföretag som släppte bra titlar. Inte för att tjäna pengar utan enbart för att glädja oss spelare...

Skrivet av Fraizer:

Allvarligt grabbar, är det inte dags att lägga ner "wow-suger-för-att-alla-spelar-det"-attityden. Vi vet ju redan att ni är tuffa killar.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Allvarligt grabbar, är det inte dags att lägga ner "wow-suger-för-att-alla-spelar-det"-attityden. Vi vet ju redan att ni är tuffa killar.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av hyfer:

Det var ju ett skämt från gryzors sida, vilket jag försökte förklara för Ankh.

Tack, men jag behöver inte din hjälp för att förstå det. Du tycks därimot ha missat min smiley.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bryr mig föga om PvE content då jag bara spelar PvP. Men det kan ju vara skoj för alla andra som gillar scriptat material :).

Medlem

Hmm jag har svårt att se något mmo med samma spelkänsla faktiskt.. men informera mig då det kommer så att jag inte missar det!

Medlem

En ny battleground och mer World-PvP objektiv hade varit bättre i min mening, men man förstår ju om raidarna e glada.

Skoj att läsa om alla som gnäller på ett populärt spel, bara ett WW2-lir kan skaka fram samma trollfaktor här på FZ, bring me some popcorn! 8)

Inaktiv

Schysst av Blizzard att släppa nytt innehåll gratis i stället för att släppa en expansion som kostar pengar.

Medlem

lol Kael'thas värsta keyboard turnern

Medlem
Skrivet av zxan:

Var det Diablo jag såg slutet av trailern?

Ne, det var Sergeras om jag inte minns fel ^_^


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av dosman:

Schysst av Blizzard att släppa nytt innehåll gratis i stället för att släppa en expansion som kostar pengar.

Du betalar för att spela, och så säger du att dom släpper uppdateringar gratis? FFS... dra upp ditt huvud ur marken gosse.

Inaktiv
Skrivet av mrfrog:

Att folk fortfarande spelar wow är för mig en gåta. Endgame är långt ifrån givande i wow

Kan hålla med om att PvEn är fruktansvärt tråkig men PvPn kan faktiskt vara sjukt rolig om man spelar med vettiga personer, vilket jag måste medge att det är ont om. Iaf om man kollar på procenten av spelare. Skulle dock inte tro att det är fler "idioter", procentuellt sett, som spelar WoW än vad som kommer att spela AoC till exempel.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av zxan:

Var det Diablo jag såg slutet av trailern?

Ne, det var Sergeras om jag inte minns fel ^_^

Kil'jaeden är det.

[http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/february...]


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Nah hell's no! Diablo is coming to town!


signatur

För en pessimist så är jag ganska optimistisk...

Medlem
Skrivet av Philip:

Du betalar för att spela, och så säger du att dom släpper uppdateringar gratis? FFS... dra upp ditt huvud ur marken gosse.

Du betalar för serverdrift, bandbred och personal som sköter handhavandet. Utveckling av nya produkter betalar du oftast genom box +expansioner. Visst det blir säkert en vis marginal med 10 milj konto, men det tycker jag lyckade utvecklare är värda.

Inaktiv

Var faktiskt och spelade lite på test-servern nyligen. Körde igenom den nya 5-manna instansen. Bossarna där inne är väldigt lika kara bossarna. Du har curator liknande och moores liknande. Men en väldigt snabb instans ändå.

Raid instansen har varit stäng extremt mycke på Eu-test dom har tydligen haft väldiga problem med den på eu-test. Skumt ska dock tillägas att us-test har den varit öppen på nästan hela tiden.

Just det!, det kommer nog bli mycke gankande som det ser ut nu. Horde möter allys väldigt tätt in på varandra. ;D

123
Skriv svar