Robot
UEFA Euro 2008

Lyckad utveckling av ett framgångsrikt koncept eller kejsarens nya kläder? Electronic Arts senaste version av världens populäraste fotbollssimulator är inte helt enkelt att definiera. Men det hindrar inte att det i grunden är lysande.


Medlem
UEFA Euro 2008 gästar FZ.tv

Älskar VM/EM spel, men tror nog jag avstår från ett köp iom att jag har fifa 08

Inaktiv

Ehh, hur fan kan det få en 4a när ni även nämner att det är väldigt likt Fifa 08? Så om jag gör mer eller mindre exakt samma spel med en annan titel så får det spelet också en 4a? ok....

Sen btw, kan ni byta personen som pratar? har aldrig hört någon låta så deprimerad.

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Ehh, hur fan kan det få en 4a när ni även nämner att det är väldigt likt Fifa 08? Så om jag gör mer eller mindre exakt samma spel med en annan titel så får det spelet också en 4a? ok....

Ja?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kanon
Blir ett köp

FIFA08 var grymt bra och är man sportnörd så

Antikvitet
Skrivet av skogsturken:

Sen btw, kan ni byta personen som pratar? har aldrig hört någon låta så deprimerad.

Det är jag som pratar och det är inte helt trivialt att byta chefredaktör. Fråga Tomas och Calle, de har försökt i omgångar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

PC Versionen är ett skämt, dom använder bergis teknik från 1998. Varför skita i PC helt? Den klarar absolut grafiken som XBOX360 levererar och där är spelet sanslöst snyggt.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

hmm ser ut o vara samma motor de kör med varj år.. så inte direkt värt o köpa nytt hela tiden...

Inaktiv

Österrike och Svejtsch haha

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

PC Versionen är ett skämt, dom använder bergis teknik från 1998. Varför skita i PC helt? Den klarar absolut grafiken som XBOX360 levererar och där är spelet sanslöst snyggt.

Nää på PS3 är det sanslöst snyggt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av John:
Skrivet av skogsturken:

Sen btw, kan ni byta personen som pratar? har aldrig hört någon låta så deprimerad.

Det är jag som pratar och det är inte helt trivialt att byta chefredaktör. Fråga Tomas och Calle, de har försökt i omgångar.

Senaste försöket innebar stora mängder importerad fettfri majonäs, två tavelramar, en folkabuss och en näve NDS-stylosar. Planen gick inte riktigt i lås så revolutionen får vänta.


signatur
Medlem

Det här är ett stort steg från fifa 08 faktiskt. Jag hade fifa 08 men sålde det direkt efter jag provat demot på det här, det kändes som att spela i sirap. Tummen upp för euro 08 helt enkelt!


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Vad FINT:D


signatur

The only one: DutyEA

Medlem
Skrivet av b0ne:

PC Versionen är ett skämt, dom använder bergis teknik från 1998. Varför skita i PC helt? Den klarar absolut grafiken som XBOX360 levererar och där är spelet sanslöst snyggt.

Mmm det gör att jag håller mig borta från PC version.
Verkar som dem inte bryr sig numera.
Men men det blir till 360.

Medlem
Skrivet av skogsturken:

Sen btw, kan ni byta personen som pratar? har aldrig hört någon låta så deprimerad.

Hahaha.

/agree

fue
Medlem

Euro 2008 har ju sn abbare gameplay än Fifa 08. Sedan att man inte känner igen ansiktena? Det gör man väl! Är man inte inbiten fotbollfanatiker, så kan det vara svårt!!!

Inaktiv

Glädjen av att kunna göra mål från 20 m är borta för länge sedan. Nu måste man gå med bollen i mål.


signatur

/J.

Medlem

Orka med EA! Kan man fotboll o tycker det är roligt, kan jag inte förstå hur man kan tycka EA:s fotbollspel är bra när det finns Pro Evolution Soccer.

Medlem
Skrivet av aske:

Orka med EA! Kan man fotboll o tycker det är roligt, kan jag inte förstå hur man kan tycka EA:s fotbollspel är bra när det finns Pro Evolution Soccer.

I vanliga fall hade jag nog hållit med dig, men jag tycker faktiskt att årets upplagor får fifa versionen att kännas mer realistisk. Tidigare var ju alltid PES den mer realistiska, men pes 08 känns väldigt arkad på något vis tycker jag.

Inaktiv
Skrivet av aske:

Orka med EA! Kan man fotboll o tycker det är roligt, kan jag inte förstå hur man kan tycka EA:s fotbollspel är bra när det finns Pro Evolution Soccer.

Orka vara "hata ea bara för att dom är störst och tjänar sjukt med pengar" fan.
PES 2008 är bra, men fifa 08 är bättre. Vad är det för fel på fifa?

Medlem
Skrivet av Jinx:

Österrike och Svejtsch haha

Medlem
Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av aske:

Orka med EA! Kan man fotboll o tycker det är roligt, kan jag inte förstå hur man kan tycka EA:s fotbollspel är bra när det finns Pro Evolution Soccer.

Orka vara "hata ea bara för att dom är störst och tjänar sjukt med pengar" fan.
PES 2008 är bra, men fifa 08 är bättre. Vad är det för fel på fifa?

Vad är det för rätt med Fifa? Kan man fotboll så är PES mycket bättre!

Inaktiv
Skrivet av aske:
Skrivet av ChuppyBear:
Skrivet av aske:

Orka med EA! Kan man fotboll o tycker det är roligt, kan jag inte förstå hur man kan tycka EA:s fotbollspel är bra när det finns Pro Evolution Soccer.

Orka vara "hata ea bara för att dom är störst och tjänar sjukt med pengar" fan.
PES 2008 är bra, men fifa 08 är bättre. Vad är det för fel på fifa?

Vad är det för rätt med Fifa? Kan man fotboll så är PES mycket bättre!

Tidigare var det så som sagt, men årets FIFA slår årets PES. Så är det bara.

Medlem

När ni gör videos så kan ni snälla sluta läsa direkt från pappret. Låter så tråkigt. Kolla på gamtrailers, där låter det mycket mer levande.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Finns det någon anledning till att ha SKITHÖGT på reklamen innan och sen lågt på filmen? är det något ni har märkt eller tittar ni ens på eran TV innan ni lägger ut det? Aftonblader gör exakt samma irriterande misstag och deras förklaring var att det är dom som dom får reklamen av som har väldigt hög volym. Vad är det för inkompetens ursäkt? - ja då höjjer man väl antagligen filmen eller sänker reklamen? ska det vara svårt?

Inaktiv

Skogsturken, haha det var då den lamaste ursäkten dom använde.

Anledningen till varför dom har hög volym är för att du skall "hajja till".
Om du t.ex håller på att slumra till före reklamavbrottet eller bara är allmänt dåsig så registrerar du ingenting. Däremot om dom höjjer volymen så att du störs av den och dina sinnen måste börja arbeta och lokalisera "oljudet" så kommer du också att snappa upp reklamen bättre.

Säkert något fel i vad jag säger men jag tror jag är inne på rätt spår.

Medlem

Jag tycker iaf Tv inslagen är skitbra. Då orkar man titta på recensionerna även fast det inte är spel man är så intresserad av. Innan läste jag bara de recensioner på de spel jag tyckte var allra bäst. Så det är KANON! .:P

Medlem

förklarar ju helt klart varför jag tyckte det såg skit ut på pc inte för att grafik är allt men om det nu är bra grafik på 360 & ps3 varför dissa pc så hårt då? Hade man lika gärna kunnat skita i att släppa det.

ang recensionen så är den helt ok, bryr mig inte nämnvärt om det låter som att dom läser innantill

Medlem

Jag tycker personligen att berättarrösten är OK. Den är inte bra, men den är OK. Skulle som sagt vilja ha lite mer känsla i den känns som det blir som havregrynsgröt av allt, utan sylten!
Det går att äta, är nyttigt, neutralt, men det kittlar inte smaklökarna.

Sedan förstår jag inte varför man sitter inne och häckar vid en dator och spelar fotboll på en skärm. Tycker det är verkligen tråkigt spela fotboll på dator/konsoll och lika tråkigt se på fotboll på tv om det inte är nån superbra match. Roligast är ju att spela fotboll, vilket jag gjorde i 14 år innan jag lade av pga skador

Inaktiv

Recensionen helt okej som vanligt, men varför nästan uteslutande bildmaterial från PC-versionen när recensionen fokuserar på 360/PS3?

12
Skriv svar